Welke boardgame heb je laatst gespeeld?

Vrijdag boardgame-avondje op het werk. Wat is er gespeeld?
Marvel United, Dixit, Azul, Forbidden Desert, The Edge: Dawnfall, Camel Up, Berenpark, Welcome To, Galaxy Trucker, Micro Macro Crime City, Raiders of the North Sea.

Vrijdag boardgame-avondje op het werk. Wat is er gespeeld?
Marvel United, Dixit, Azul, Forbidden Desert, The Edge: Dawnfall, Camel Up, Berenpark, Welcome To, Galaxy Trucker, Micro Macro Crime City, Raiders of the North Sea.
18-20 personen aanwezig, dan loopt het aantal spellen snel op he :)

Mijn vrouw eindelijk kunnen overtuigen om nog eens Journeys in Middle-Earth verder te spelen. De campaign zit er bijna op! En dan daarna is het tijd voor Jaws of the Lion 😎.

Arnak gespeeld met 4.
Goed bevallen, komt nog een tweede keer op tafel.
De volle pot van 60eur is het wel niet waard.

Ik snap niet waarom ik regelmatig klachten zie passeren over de prijs van Arnak. Vind het wel een faire prijs, en zie vrij regelmatig goeie deals van bv rond de 40 euro.

Ik snap niet waarom ik regelmatig klachten zie passeren over de prijs van Arnak. Vind het wel een faire prijs, en zie vrij regelmatig goeie deals van bv rond de 40 euro.
Kan het wel nog begrijpen als ge de kortingen van onlangs waart misgelopen, 35 euro was nie verkeerd :tongue:

Vrijdag nog ies Pax Pamir gespeeld, met 4 nieuwe spelers en ikzelf. Bijna niemand weet wat ze der van moeten denken, maar heb ook het gevoel dat niemand het een 2e kans wil geven..

Jammer, want ik vind hem wel heel goed eigenlijk :p

Journeys in Middle-Earth is in mineur geëindigd… Beetje malchance in het laatste chapter en dus “heroes have failed”. Jammer, maar blijft wel een topspel.
Nu eerst wat Jaws of the Lion om de pijn te vergeten en daarna dan aan The Shadowed Paths expansion beginnen 👍.

Journeys in Middle-Earth is in mineur geëindigd… Beetje malchance in het laatste chapter en dus “heroes have failed”. Jammer, maar blijft wel een topspel.
Nu eerst wat Jaws of the Lion om de pijn te vergeten en daarna dan aan The Shadowed Paths expansion beginnen 👍.
Ik zou salty zijn. Heb wat een haat/liefde verhouding met Journeys.
Er is veel ervan dat ik leuk vind, behalve telkens die tijdsdruk... Je kunt zo nooit deftig verkennen en moet altijd de objective rushen. Haalt de fun er serieus uit voor mij.

Er is veel ervan dat ik leuk vind, behalve telkens die tijdsdruk... Je kunt zo nooit deftig verkennen en moet altijd de objective rushen. Haalt de fun er serieus uit voor mij.
Ze hebben daarvoor toch die adventure mode toegevoegd? :)

Was ook wel wat salty. Vooral omdat het een gefaalde fear last stand was. Beetje te veel fear sources vond ik in het laatste chapter, maar goed. Zal zeker nog eens opnieuw gespeeld worden. En ik vind de tijdsdruk nog wel goed, al paar keer net op de allerlaatste beurt geslaagd en dat is dan wel een keiharde rush!

EINDELIJK aan de eerste campaign begonnen van Rise of the Red Skull in Marvel Champions! Crossbones (na 2 keer) toch op de knie gelegd.
Hopelijk volgende week deel 2: Absorbing Man!

Ze hebben daarvoor toch die adventure mode toegevoegd? :)
Ja, maar we waren de eerste campaign voor die toevoeging gestart denk ik. En nadien kan je de moeilijkheid niet meer aanpassen.
Wel positief dit, wist het nog niet. Ik haatte de tijdsdruk ook zo. Alles rushen en niks exploren...

Ja, maar we waren de eerste campaign voor die toevoeging gestart denk ik. En nadien kan je de moeilijkheid niet meer aanpassen.
Wel positief dit, wist het nog niet. Ik haatte de tijdsdruk ook zo. Alles rushen en niks exploren...
Heb er wel nog geen ervaring mee - dus weet niet of de combat ook makkelijker is bvb.

Terug
Bovenaan