Welke apps vind jij onmisbaar?

KBC app
Apollo
Whatsapp
Pocket Casts
Bitwarden
Google Maps

De rest vind ik niet onmisbaar.
 
Iedereen maakt fouten, even goeie vrienden.
Er zijn wel degelijk goede redenen om voor een iPhone te kiezen.

Langs de andere kant kopen sommige een Android van 300euro en verschieten ze dat een iPhone van 900euro betere foto's trekt.
 
Alternatief voor Newpipe op iOS voor de duidelijkheid?
Bedankt voor uw rechtstreekse oplossing op de vorige vraag z3ro.
AltStore, TrollStore of SideStore en dan uYou of uYouEnhanched afaik.

Als ge u erin wilt verdiepen wordt het allemaal wel duidelijk, weet niet of ge die apps via die Store’s nog elke keer om de 7 dagen moet refreshen via uw PC/Mac… Vergat dat regelmatig te doen, dus uiteindelijk maar mee gestopt.

Gemakkelijkste gaat zijn om via Safari YouTube te bekijken met AdGuard actief ofzo, dan hebt ge tenminste toch al geen ads. 😛
 
Laatst bewerkt:
PictureThis - is geen klassieke ‘onmisbare’ app maar herkent werkelijk alles qua plant en boom plus geeft mogelijke gezondheidsproblemen aan en zorgtrajecten, waar je moet voor opletten qua dieren in de tuin. Sinds we drie jaar terug eindelijk een tuin kregen, heb ik er al enorm veel aan gehad. En als we buitenhuis zijn vinden de kinderen het plezant om ter eerst iets te vinden dat nog niet in ons overzicht in de app staat.
 
Er zijn wel degelijk goede redenen om voor een iPhone te kiezen.

Langs de andere kant kopen sommige een Android van 300euro en verschieten ze dat een iPhone van 900euro betere foto's trekt.
Net zoals er "goede" redenen zijn om voor een "premium brand" wagen of voor huishoudtoestellen van Miele te kiezen... the lies we tell ourselves :tongue:
 
Net zoals er "goede" redenen zijn om voor een "premium brand" wagen of voor huishoudtoestellen van Miele te kiezen... the lies we tell ourselves :tongue:
Goh, vind ik niet helemaal het zelfde want Androids in dezelfde prijscategorie zijn evengoed of beter dan een iPhone.

Het gaat mij er om dat mensen een goedkope Android vergelijken met dure iPhones en dan concluderen dat Androids bagger zijn.
 

Ik ben erg blij, want ITSME , zie ik hier toch veel opgelijst worden in deze thread.

However, ik heb itsme ook op mijn gsm, maar gekoppeld aan mijn baas zijn ID . Omdat ik dat veel nodig heb voor zijn zaken.
En het klote eraan is, dat ik dan voor mijn eigen, geen itsme kan gebruiken. (je kan maar 1 gebruiker instellen, hoe dwaas is dat).


Dus als er een soortgelijke app komt, kan ik deze ook installeren, en deze dan koppelen aan mijn eigen gegevens.
 
Terug
Bovenaan