ElkeGaming
Active member
De polar v was 5 jaar oud en ik merkte toch qua afstand wel groot was geworden.Afhankelijk van welke Polar je hebt, gaat die Garmin niet heel veel beter zijn qua afstand, hoor. Dat ontloopt elkaar helemaal niet veel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De polar v was 5 jaar oud en ik merkte toch qua afstand wel groot was geworden.Afhankelijk van welke Polar je hebt, gaat die Garmin niet heel veel beter zijn qua afstand, hoor. Dat ontloopt elkaar helemaal niet veel.
Geworden was? Het verschil is er of het is er niet hé... het is niet alsof een GPS tracker slechter wordt naarmate je smart watch ouder wordt...De polar v was 5 jaar oud en ik merkte toch qua afstand wel groot was geworden.
Bwoh, als er iets aan de antenne of elektronica kapot gaat kan de track die uit zo'n uurwerk komt wel rare sprongen beginnen maken. Idem als de batterij op zijn einde loopt. Maar de verschillen tussen werkende horloges zijn idd minimaal. Interessant voor de dcrainmakers onder ons die gaan inzoomen op tracks maar totaal niet relevant voor de recreatieve sporter. De tijd dat ik mijn Tomtom sportwatch een kwartier op voorhand moest buitenleggen om een gps-fix te hebben ligt ook al efkes achter ons.Als de GPS tracking in jaar 0 spot on is, dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat die zelfs in jaar 10 plots van het paadje af zal gaan.
De polar v was 5 jaar oud en ik merkte toch qua afstand wel groot was geworden.

Sorry, zit hier niet supervaak meer. Maar de 955/965 zijn eigenlijk de thriatlon watches bij uitstekHet is de 265 geworden. En nu trainen![]()

Dat had ik bekeken maar de extra functies op de 965 leken mij vooral handig voor fietsers en echte lange lopen (op onbekend terrein).
Maar aangezien ik op de fiets reeds een ander toestel heb, en echt lange runs niet meteen aan de orde zijn of toch niet in die mate dat die offline mapping van pas zou komen.
Had ik ook gelezen, maar veel concreets is er nog niet bekend lijkt het. Zag vooral aannames omdat de Venu 3 in dezelfde periode is uitgebracht.De venu 4 zou binnenkort moeten uitkomen, incl ecg functie.