Welk poepwasmiddel gebruiken jullie?

Welk type poepwasmiddel gebruik je doorgaans?

  • Klassieke 3 componenten

    Stemmen: 5 41,7%
  • All-in-one product

    Stemmen: 2 16,7%
  • Combinatie (of ik wissel eens af)

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ik was mijn poep niet

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Shaddix

Well-known member
Crowdfunder FE
Ben eens curieus naar wat hier het meest wordt gebruikt als poepwasmiddel, welk type, en bepaalde voorkeuren of slechte ervaringen met merken.
Eerder een all-in-one capsule die alles bevat (reinigingsmiddel, glansspoelmiddel en regenereerzout), toch voor de aparte componenten gaan, of evt. een mix van beide (tablet + extra glanspoel of zout apart bv.)?
Kijk je daarnaast naar de impact op het milieu of moet de poep gewoon proper zijn en interesseert de rest je niet?
Kies je bewust voor een bepaald merk? (Na zelf vergelijken of evaluatie in consumentenmagazine, of gewoon hetzelfde merk blijven nemen zoals ooit thuis gezien?)
Of ga je simpelweg voor wat er op een bepaald moment in promotie staat?
Ervaringen gehad met bepaalde merken, a.k.a 'ene keer en daarna nooit nemeer.' ?
 
Poep als in kaka?
Gewoon meewassen met klassiek waspoeder en dan zeiknat in de zon hangen, vriendelijke groeten

Een ouder die wasbare luiers gebruikte.



Voor de derrière?
Enkel lotion op basis van traantjes van eenhoorns jonger dan een jaar.
Met mijn gemiddeld netto gezinsinkomen van 6800 euro, wel een hap uit het budget maar zie mijn ster stralen! 🤩
 
Benieuwd welk advies @kay-gell hier zal parkeren.
Er is maar een antwoord om de anus en eventueel collateral damage (bril, muur,...) mee proper te krijgen en das de bumgun.
how-to-use-bum-gun.jpg
 
Poep als in kaka?
Gewoon meewassen met klassiek waspoeder en dan zeiknat in de zon hangen, vriendelijke groeten

Een ouder die wasbare luiers gebruikte.



Voor de derrière?
Enkel lotion op basis van traantjes van eenhoorns jonger dan een jaar.
Met mijn gemiddeld netto gezinsinkomen van 6800 euro, wel een hap uit het budget maar zie mijn ster stralen! 🤩
Hoe is’t trouwens nog met uwen hol?
 
Water en korrel 200 om te vegen. Na gebruik verbranden in de vuurkorf in den hof (milieu = passé).
Altijd groepsaankoop bij de bond van grote en jonge verzinners.
 
Waarom zou ik in godsnaam in 2022 nog aan mijn gat zitten. Ge laat dat gewoon over de hele week proper korstig worden en dan zondags weekt ge dat met de rest vd families af in bad. En daarna spoelt ge u proper af in den douche. Die gas en electriciteit crisis gaat mij ni hemn ze!

Fyi als ge veel gathaar hebt stolpt ge uzelf best wel af met nen buttplug anders schuurt het geheel tegen het einde van de week mogelijk een teelbal of een preutelip af, en da's nu ook ni de bedoeling.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan