Welk vaatwasmiddel gebruiken jullie?

Welk type vaatwasmiddel gebruik je doorgaans?


  • Totaal aantal stemmers
    64
Heel content met die van de Lidl. Rij enkel naar daar voor dat en hun kattenvoer (ook best getest).

w5-vaatwastabletten.jpg
 
We gebruiken deze hier. Goeie ervaring mee.

...

Ook dit, werkt voor ons duidelijk beter dan de andere all-in-one varianten van hetzelfde merk. Voor glazen moet ik zeggen dat het niet altijd een even goed resultaat geeft maar alles samen toch beter dan andere merken die ik al geprobeerd heb.
Wel altijd in 1+1 of andere promoties, ik heb geregeld een stock staan voor 1,5 à 2 jaar.

Uit vergelijkende tests zouden 1 of 2 supermarkt merken wel even goede resultaten bieden voor een veel lagere kost, maar voor een besparing van €0,20 per week of zo ga ik niet speciaal naar daar rijden om vaatwasmiddel te kopen.
 
Die van Dreft, maar nu ik merk dat die van het huismerk van Colruyt niet opmerkelijk slechter zijn ga ik me die kosten besparen.
Wij zijn al een jaar of 2 overgeschakeld op die everyday-aoi's en die zijn effectief wel goed. Nog geen enkel nadeel gemerkt ten opzichte van de Finish die we vroeger gebruiken.
 
Met de hand: Ecover

Vaatwas: Ook een tijdje de all-in-one van Ecover, maar precies niet altijd even content van het resultaat (al hebben we ook niet de allerbeste vaatwas moet ik zeggen). Nu gebruiken we de all-in-one van Sun.
 
Wij zijn al een jaar of 2 overgeschakeld op die everyday-aoi's en die zijn effectief wel goed. Nog geen enkel nadeel gemerkt ten opzichte van de Finish die we vroeger gebruiken.
Ik heb die 1x geprobeerd en vond het absoluut rommel, weggegeven op freecicle.
Nu gebruik ik de van Lidl dankzij test-aankoop.

Voor de vaat die ik met de hand doe (wokpan, steakmessen,...) Enkel dreft. 😇
 
Biotop vaatwaspoeder. Geen glansmiddel of Zout. Ofja, om de 4 maanden vul een wat Zout bij 😅. (zal toch maar 'klassieke' aanduiden)

Heel tevreden mee, wij hebben een vrij oude vaatwasser en alles is elke keer schoon met een lepel van dat poeder. Dus ondertussen zijn we al een jaar bezig met 1 zak, 1,5kg van €10 en nog eens milieuvriendelijk. Dusja, aanrader.

Voor de handwas probeer ik de eco spullen te kopen, om de zoveel tijs is er wel eens iets in de aanbieding
 
Biotop vaatwaspoeder. Geen glansmiddel of Zout. Ofja, om de 4 maanden vul een wat Zout bij 😅. (zal toch maar 'klassieke' aanduiden)

Heel tevreden mee, wij hebben een vrij oude vaatwasser en alles is elke keer schoon met een lepel van dat poeder. Dus ondertussen zijn we al een jaar bezig met 1 zak, 1,5kg van €10 en nog eens milieuvriendelijk. Dusja, aanrader.

Voor de handwas probeer ik de eco spullen te kopen, om de zoveel tijs is er wel eens iets in de aanbieding
Thx, zou ik ook wel eens durven proberen! 😇
 
Ik gebruik ook die tabletten van de Lidl.

Voor de vaat die ik manueel doe is het afwasmiddel van Mylène (ook zo’n homeparty-ding gelijk Tupperware).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan