Neef Jo
Well-known member
Awel ja, dat dacht ik ook al. Als succesvolle zakenman ook wel makkelijker om te doen, is anders toch ook een hele dure hobby, maar dat geef je hem inderdaad wel niet aan.Intussen waarschijnlijk sponsoring
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awel ja, dat dacht ik ook al. Als succesvolle zakenman ook wel makkelijker om te doen, is anders toch ook een hele dure hobby, maar dat geef je hem inderdaad wel niet aan.Intussen waarschijnlijk sponsoring
ToverdrankIk vraag mij altijd af, hoe doet die dat om bij elke match aanwezig te zijn? Zowel logistiek als financieel?
Hij is daarbovenop ook gerant/franchise-uitbater van een Delhaize. Betaalt maar 60 dollar per wedstrijd als lid van de supportersclub. Door het jaar paar schnabbels erbij.Dat is een succesvolle zakenman. Die heeft 2 bedrijven… Ik weet het, je zou het hem niet geven.
Ik was 2 maanden geleden op het Premier Padel tornooi in Brussel en die was daar ook viking aan't wezen tijdens de Belgenmatchen dus als hij dat zelfs bij padel doet, veronderstel ik dat die heel wat sporten doet? Da's bijna een fulltime job dan.
.Bwoah. Wie weet knallen we er twee onverwacht binnen in het eerste kwartier en speelt Courtois de match van zijn leven en is die Spaanse aanvaller samen met Yamal een non-match aan het spelen, terwijl de rest aanloopt tegen een stugge verdediging met enorm veel goesting om 2018 te evenaren.Uitgesteld gekeken met familie. We hebben te weinig chemie om Spanje de mond te snoeren. Het ging vooruit omdat de Yanks zo zwak waren, Sonck dan in de aftershow half zelfzeker praten over de beste 8 ter wereld. Garcia kan precies zelf niet geloven dat zijn combinaties soms wel eens werken.
Checks out. Getuige ook het uitbundige feest in het Jubelpark vorige week