Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 36 23,8%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 63 41,7%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 33 21,9%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 24 15,9%

• Totaal aantal stemmers
    151
Ik was 2 maanden geleden op het Premier Padel tornooi in Brussel en die was daar ook viking aan't wezen tijdens de Belgenmatchen dus als hij dat zelfs bij padel doet, veronderstel ik dat die heel wat sporten doet? Da's bijna een fulltime job dan.
Met zijn aantal volgens op sociale media zal dat wel nuloperatie/iets opbrengen zeker.

Laatst bewerkt:
Welja, Obelgix ipv Obelix dus Belgische Galliër idd, je snapt wat ik bedoel als je zijn helm ziet...

Laatst bewerkt:
Uitgesteld gekeken met familie. We hebben te weinig chemie om Spanje de mond te snoeren. Het ging vooruit omdat de Yanks zo zwak waren, Sonck dan in de aftershow half zelfzeker praten over de beste 8 ter wereld. Garcia kan precies zelf niet geloven dat zijn combinaties soms wel eens werken.

Mag ik er nog even op wijzen dat we na de wedstrijd tegen Iran hier nog kwamen zeggen dat België al niet meer gescoord had op een WK sinds de eerste wedstrijd in Qatar en dat we er sindsdien op 3 wedstrijden tijd 12 (!) hebben binnengepegeld?

pas maar op, ze gaan hier zeggen dat we nog tegen geen serieuze tegenstander gespeeld hebben, en dat het tegen Spanje anders gaat zijn

Ik was 2 maanden geleden op het Premier Padel tornooi in Brussel en die was daar ook viking aan't wezen tijdens de Belgenmatchen dus als hij dat zelfs bij padel doet, veronderstel ik dat die heel wat sporten doet? Da's bijna een fulltime job dan.

Zou mij niet verbazen dat hij het ook beziet als reclame voor zichzelf. Misschien huren ze hem zelfs in voor andere sporten :p.

Maar "voltijdse" job... ook niet overdrijven.
4 weken om de twee jaar voor de toernooien, de thuismatchen van de Rode Duivels,...

Logistiek en hotels zullen duur zijn maar als je beetje slim bent (huisje delen met medesupporters ofzo in plaats van hotels), denk ik wel dat je de kosten beheersbaar kan krijgen.

Ik zeg net dat hij ook al minstens padel doet en we zien hem op insta/facebook ook al bij vrouwenvoetbal, basket, hockey, darts, athletiek en allerhande events zoals promo, uitreikingen, vieringen, tv-panels, tel daar nog eens al die verplaatsingen/overnachtingen bij en toch som je enkel de Duivelsmatchen op?

Laatst bewerkt:
Toch mooi dat er in de huidige toch nog iets van gerechtigheid is!

Sterke match van de Belgen, meest volwassen match sinds lange tijd. Blij dat ik wakker ben gebleven (ook al hebben 4 dagen Werchter er in gehakt) en nog ben afgezakt naar een groot scherm hier in de buurt.

Ik zei op voorhand dat de kwartfinale halen een goede prestatie zou zijn voor deze Rode Duivels, en daar blijf ik bij. Al wat er nu nog bijkomt is bonus!

Uitgesteld gekeken met familie. We hebben te weinig chemie om Spanje de mond te snoeren. Het ging vooruit omdat de Yanks zo zwak waren, Sonck dan in de aftershow half zelfzeker praten over de beste 8 ter wereld. Garcia kan precies zelf niet geloven dat zijn combinaties soms wel eens werken.
Bwoah. Wie weet knallen we er twee onverwacht binnen in het eerste kwartier en speelt Courtois de match van zijn leven en is die Spaanse aanvaller samen met Yamal een non-match aan het spelen, terwijl de rest aanloopt tegen een stugge verdediging met enorm veel goesting om 2018 te evenaren.

Zalige match, zeker met die 24u heisa die er aan vooraf ging.
Vooraf toch wat twijfels bij de opstelling, maar vanaf minuut 1 zag je wel al dat het goed zat eigenlijk. Meteen scherp.
Nu vol vertrouwen naar de match tegen Spanje, niks te verliezen!

Theo Francken bij het zien van deze post :biglaugh:

1783421451390.png

Terug
Bovenaan