Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Nu zaterdag Lotto Pot van 6 miljoen.
Winnaar iemand uit Brussel,
Belliardstraat 25-33
1040 Brussel
De grote € millions pot van 130
wordt gewonnen in Frankrijk, in de hoofdstad Parijs.
Het eerste voorspelling is al fout, lotto niet uit, volgende trekking 6,5 miljoen.
Voor de Euromillions moeten we nog tot volgende week wachten.
En opnieuw fout, de winnaar zit blijkbaar in Spanje.
 
En jullie hebben echt niet door dat @Calfons refereert aan de hoofdkwartieren van Lotto en Euromillions als de echte winnaar?

Bijzonder. Blijven spelen, jongens. 🤦🏼‍♂️
Ook dat klopt niet, want dan zijn de grootste winnaars de belastingen en de zaken die gesponsord worden door de loterijen, want daar gaat het meeste geld naartoe.
Niet de organisatoren van de loterij.
 
Ach, de dag na vadersdag, dan zal die plots wel vallen.;)
Gij moet op ne weersdienst gaan werken imo

wind.jpg
 
Beetje als de TinderSwindler dan (te zien op netflix).
Ver is die daar toch niet mee geraakt. :p overal arrestatiebevelen tegen die man.
Nee hoor, gewoon volgende zeggen op de eerste date: "Ik betaal uw eerste drankje wel van die 2,5 € die ik met de lotto heb gewonnen."
 
@Beffer, terug 10 euro gestort op de rekening van de nationale loterij? Ik blijf standvastig aan mijn 7 combinaties (8,75) houden

Ene keer 10 eur gewonnen, ene keer niks en de laatste keer was het 5 en een sjiek.
 
Er even van uitgaand dat ik 130 miljoen win met Euromillions:

- 1 miljoen voor elk van mijn dichtste familie (gelukkig kleine familie) -> 5 miljoen
- 1 miljoen voor elk van mijn beste maten -> 10 miljoen
- Een groot feest voor bovenstaande mensen aangevuld met wat gewone vrienden, kennissen, collega's -> 100k
- Een volledig top afgewerkte loft of huis in centrum Brugge -> 1 miljoen (?)
- Idem, maar dan centrum Barcelona -> 2 miljoen (?)
- Misschien nog ergens een appartement hier en daar op locaties waar ik graag ga (TBD)
- Een nieuwe auto, maar niks extreems. -> 100k max
- Een reisje of 2 boeken voor mezelf + vrienden in het eerste jaar - in de grootste luxe met alles erop en eraan -> 200k
- Een shoppingtripje voor mezelf en mijn moeder -> 200k
- iets good cause achtig opzetten (geen idee wat..) -> TBD

Van mijn geschat 100+ miljoen dat overblijft
- personal banking met het oog op koopkrachtbehoud (4%) via investeringen
- daarbovenop een leefrente van 1%, dus 1 miljoen voor alle lopende kosten en aankopen in 1 jaar, inclusief 2/3 luxereizen per jaar.
 
@Beffer, terug 10 euro gestort op de rekening van de nationale loterij? Ik blijf standvastig aan mijn 7 combinaties (8,75) houden

Ene keer 10 eur gewonnen, ene keer niks en de laatste keer was het 5 en een sjiek.
Yesss, 10 euro zonet opgeladen. Jackpot 7500000, amaai mijn kloten da kan al tellen eh copain. Kben al de tarieven aant bekijken voor de massages met happy endings in Trinidad, hoping for the best 🤞
 
Er even van uitgaand dat ik 130 miljoen win met Euromillions:

- 1 miljoen voor elk van mijn dichtste familie (gelukkig kleine familie) -> 5 miljoen
- 1 miljoen voor elk van mijn beste maten -> 10 miljoen
- Een groot feest voor bovenstaande mensen aangevuld met wat gewone vrienden, kennissen, collega's -> 100k
- Een volledig top afgewerkte loft of huis in centrum Brugge -> 1 miljoen (?)
- Idem, maar dan centrum Barcelona -> 2 miljoen (?)
- Misschien nog ergens een appartement hier en daar op locaties waar ik graag ga (TBD)
- Een nieuwe auto, maar niks extreems. -> 100k max
- Een reisje of 2 boeken voor mezelf + vrienden in het eerste jaar - in de grootste luxe met alles erop en eraan -> 200k
- Een shoppingtripje voor mezelf en mijn moeder -> 200k
- iets good cause achtig opzetten (geen idee wat..) -> TBD

Van mijn geschat 100+ miljoen dat overblijft
- personal banking met het oog op koopkrachtbehoud (4%) via investeringen
- daarbovenop een leefrente van 1%, dus 1 miljoen voor alle lopende kosten en aankopen in 1 jaar, inclusief 2/3 luxereizen per jaar.
Ga je op die manier niet continu worden lastiggevallen door mensen die weten dat je het groot lot hebt gewonnen?

Nu goed, je kan met een fractie van dat geld perfect een gepersonaliseerde knokploeg inhuren om aanhalige geldwolven neer te knuppelen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan