Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Yesss, 10 euro zonet opgeladen. Jackpot 7500000, amaai mijn kloten da kan al tellen eh copain. Kben al de tarieven aant bekijken voor de massages met happy endings in Trinidad, hoping for the best 🤞
Vergeet me niet eh, minstens ene happy ending die we aan elkaar gunnen eh... :unsure:

En waagt het niet om mij hierop te quoten eh. Ik zal u vinden!
 
Oplossing is toch te simpel. Ge stort aan iedereen van uw vrienden dat miljoen, inclusief uzelf. Ge laat het mysterie bestaan dat onder jullie vriendenkring er iemand de lotto heeft gewonnen. En ge gebaart van krommenaas. Ik denk persoonlijk dat het moeilijker ligt bij familie en of erfgenamen, die beginnen ook plots op grote voet te leven en denken dat ze sowieso aanspraak maken op hun deel van de koek. Moet echt ni gemakkelijk zijn als ge telkens dat in uw achterhoofd moet houden en in BE wilt blijven wonen. Sommige mensen zullen door het dak springen van contentement, anderen zullen ene vinger krijgen en een arm willen nemen omdat ze denken dat ze er recht op hebben. Of gewoon zo lui zijn dat ze denken dat ze van gans hun leven nimeer moeten werken. En dan hebt ge nog derden... Lijkt me dus niet zo ne cadeau om zoveel te winnen. Pakt nu de lotto met 7.5M, daar zitten limieten aan, want het zal sneller op zijn dan ge denkt. Bij EM jackpot kunt ge deftig leven alleen al door de intresten.
 
De trekking nadert...hou je alvast klaar bro :woohoo: :hakkuh:

5a8a22a2913c77274f0b1f86afa4f582.jpg

Edit, dit doet mijn eerdere post geen goed :unsure:
 
@Ruigen Das a formulierke ingevuld poit? Wel nogal ne lage jackpot putain!, Da laat ni weg dat mijn belofte naar jou toe voor de traktatie in de right light district nog steeds in voege is bro
 
Naar het jeugdhuis gaan hé, daar is dat goedkoper.

Waar is den tijd dat ge voor €2,5 nog een Duvel kon drinken ...
Ik ben hier nu een terraske aan het doen in Brussel. 5,50 eur vo nen Duvel! amaai mijn kloten dat is ondertussen dus al meer dan het dubbele geworden :angry: . Hopelijk win ik snel de lotto zodat ik er gerust 6 of 7 kan binnenkappen zonder geldzorgen
 
Ik doe mee met de trekking van komende vrijdag. Het is een droom om maandag gewoon niet meer op te komen dagen op het werk en totale radiostilte in te lassen moesten ze komen horen waardak zit :D edit : de balleuh!
 
Terug
Bovenaan