Bernie.be
Well-known member
Stel dat ik nog 35 jaar leef (ben dan 82), dan zou ik een slordige €340.000/maand kunnen opmaken, zonder intrest meegerekend.Niks gewonnen. Dinsdag 143 miljoen!
Om van te kotsen. But I take it.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat ik nog 35 jaar leef (ben dan 82), dan zou ik een slordige €340.000/maand kunnen opmaken, zonder intrest meegerekend.Niks gewonnen. Dinsdag 143 miljoen!
Ik vind dat eerlijk gezegd onzin. Als je uw leven nu opvult met wat jij als "leegte" en "oppervlakkig" zou zien dan ga je dat dan ook doen en indien niet, dan niet.240 miljoen. Wat een absurd hoog bedrag. Haast abstract rijk, véél meer dan je nodig hebt om een waardig bestaan te hebben. Je krijgt dan toch een enorme leegte die je opvult met oppervlakkige zaken zoals dure auto's en designerspullen?
Wat een probleem zou kunnen zijn, mocht de gewone man in de straat zoiets winnen, is hoe je dat moet in je dagelijks leven plaatsen.Ik vind dat eerlijk gezegd onzin. Als je uw leven nu opvult met wat jij als "leegte" en "oppervlakkig" zou zien dan ga je dat dan ook doen en indien niet, dan niet.
Hoeveel kinderen van rijken mensen heb jij al ontvoerd weten worden?Wat een probleem zou kunnen zijn, mocht de gewone man in de straat zoiets winnen, is hoe je dat moet in je dagelijks leven plaatsen.
Uitkomen dat je iets gewonnen hebt gaat het toch.
Dus je kids nog veilig naar school fietsen?
Alle sukkelaars van je straat, dorp die steeds komen bedelen/ lastig vallen voor de kleinste dingen,
Je vrienden die nu vinden dat je steeds voor alles moet opdraaien…
Je kan onmogelijk nog tussen het plebs blijven wonen, maar ik persoonlijk zou ook niet tussen het bekakt rijke volk kunnen zitten
Heb zelf geen kinderen dus je eerste puntje is voor mij geen probleem, maar zie niet in hoe dat voor een lottowinnaar dat wel zou zijn. Zijn lottowinnaars de enige rijke mensen misschien? Als de kinderen van grootverdieners veilig zijn, waarom zou dat anders gelden voor lottowinnaars?Wat een probleem zou kunnen zijn, mocht de gewone man in de straat zoiets winnen, is hoe je dat moet in je dagelijks leven plaatsen.
Uitkomen dat je iets gewonnen hebt gaat het toch.
Dus je kids nog veilig naar school fietsen?
Alle sukkelaars van je straat, dorp die steeds komen bedelen/ lastig vallen voor de kleinste dingen,
Je vrienden die nu vinden dat je steeds voor alles moet opdraaien…
Je kan onmogelijk nog tussen het plebs blijven wonen, maar ik persoonlijk zou ook niet tussen het bekakt rijke volk kunnen zitten
Al gehoord van Anthony'ke?Hoeveel kinderen van rijken mensen heb jij al ontvoerd weten worden?
Waarom zou je niet ergens kunnen blijven wonen? Ik heb vrienden in centrum Antwerpen die in een rijhuis wonen dat vanbuiten er zeer average uitziet maar vanbinnen quasi een paleis is.
Je kids doe ie zelf naar school met een SUV die veiliger is dan je huidige koekendoos.
Vrienden zouden mogen langskomen en mee genieten, zoveel echte vrienden hebben mensen meestal niet. Ik kan me niet inbeelden dat er iemand van mijn vrienden zou bedelen voor geld, dat is gewoon een vorm van immens disrespect.
Er zijn veel rijke mensen op de planeet en die zijn niet zo oppervlakkig bezig als dat jan mondaal denkt.
Al gehoord van Anthony'ke?
Schaakmat broeder, schaakmatJa en het feit dat iedereen die naam kent en ook altijd met die naam afkomt, van een geval van meer dan 30 jaar geleden zegt wel genoeg hoe zeldzaam dat is zeker?

Anthony'ke, je bent een toffe jongen.Al gehoord van Anthony'ke?
Dat was nu ook wel een extreem geval. Dat zou nu ongeveer gelijk zijn aan een ontvoering van 1 van Couckes zijn kinderen. Anno 24 is het ook niet evident om iemand te ontvoeren en losgeld te vragen.Al gehoord van Anthony'ke?
Sowieso kan je met een substantiële geldsom tijd kopen. Als je full-time werkt en een gezin hebt is vrije tijd een schaars goed. Hoe je die tijd dan opvult, na het winnen van de lotto, is voor iedereen anders. @zarathustra had natuurlijk een punt: niemand kan voor de andere bepalen welke tijdsbesteding oppervlakkig is en welke niet. Je kan je mening daarover hebben, maar het komt neer op you do you. Als ik hele dagen wil vullen met modelbouw om een gigantische diorama te maken van de Slag in de Fillipijnenzee in een vliegtuighangar is dat mijn ding.3 jaar geleden hier al eens geantwoord maar dan vooral vanuit de meer materiële kant.
Laatste 2 jaar ook meer en meer een gemis aan het voelen naar sporten toe en ik denk dat dit ook een substantieel deel van mijn leven zou gaan invullen wanneer ik een groot lot zou winnen en mijn professionele bezigheden zou terugschroeven. Dan zou ik toch ook wat meer in de gym zitten, plus meer focus leggen op het lange afstandslopen, wat meer en meer iets lijkt waar ik toch een voorliefde voor heb. Niet dat ik er zo goed in ben, maar ik doe het wel graag.
Tegelijk vraag ik me ook wel het waarom af want ik word er 42 dit jaar en de jaren zullen ook wel ergens beginnen wegen denk ik... Maar dat is mijn midlife-crisis die begint te spelen.
Vooral toch wel dat tijd kopen zou ik willen doen, maar ik vraag mij af of het daarvoor niet beter zou zijn dat je gewoon een "klein lot" wint. Een bedrag van 1 tot 2 miljoen lijkt mij daarvoor beter geschikt dan bvb 130mil. Het feit dat je minder escapades kan doen lijkt mij ook wel beter om gewoon te zeggen van nu doe ik hetzelfde als ik vroeger deed maar op een rustiger tempo.Sowieso kan je met een substantiële geldsom tijd kopen. Als je full-time werkt en een gezin hebt is vrije tijd een schaars goed. Hoe je die tijd dan opvult, na het winnen van de lotto, is voor iedereen anders. @zarathustra had natuurlijk een punt: niemand kan voor de andere bepalen welke tijdsbesteding oppervlakkig is en welke niet. Je kan je mening daarover hebben, maar het komt neer op you do you. Als ik hele dagen wil vullen met modelbouw om een gigantische diorama te maken van de Slag in de Fillipijnenzee in een vliegtuighangar is dat mijn ding.
Vandaag is de kans nog groot dat je als ontvoerder te horen krijgt: "je mag hem/haar houden."Dat was nu ook wel een extreem geval. Dat zou nu ongeveer gelijk zijn aan een ontvoering van 1 van Couckes zijn kinderen. Anno 24 is het ook niet evident om iemand te ontvoeren en losgeld te vragen.
...
Herkenbaar wel. 37 hier en net zoals jij redelijk intensief met sport bezig geweest (krachtsport dan), wat tot ok resultaten leidde maar nu ook niet echt uitzonderlijk. Ik deed het gewoon graag. En ik doe het nu in niet-competitieve vorm nog altijd, maar met een nogal minimale tijdsinvestering, wat ik bij momenten ook wel spijtig vind. Het is een beetje toegeven aan "het leven", en bij uitbreiding aan de leeftijd natuurlijk aangezien zaken zoals recuperatie ook wat minder zijn.3 jaar geleden hier al eens geantwoord maar dan vooral vanuit de meer materiële kant.
Laatste 2 jaar ook meer en meer een gemis aan het voelen naar sporten toe en ik denk dat dit ook een substantieel deel van mijn leven zou gaan invullen wanneer ik een groot lot zou winnen en mijn professionele bezigheden zou terugschroeven. Dan zou ik toch ook wat meer in de gym zitten, plus meer focus leggen op het lange afstandslopen, wat meer en meer iets lijkt waar ik toch een voorliefde voor heb. Niet dat ik er zo goed in ben, maar ik doe het wel graag.
Tegelijk vraag ik me ook wel het waarom af want ik word er 42 dit jaar en de jaren zullen ook wel ergens beginnen wegen denk ik... Maar dat is mijn midlife-crisis die begint te spelen.
Ik zou 1 Ã 2 miljoen ook wel aangenamer vinden dan meteen 130 miljoen. Op die manier kan je je woning tot in de puntjes laten afwerken en kan je je geld investeren en doen renderen in plaats van te leven van spaardoel naar spaardoel. Financieel ben je dan toch wel gerust en zit je er goed voor voor de rest van je leven - als je slim omgaat met dat geld. Van werk veranderen of minder werken kan met een geruster hart omdat je die buffer hebt en dat is toch een aanzienlijke drempel minder.Vooral toch wel dat tijd kopen zou ik willen doen, maar ik vraag mij af of het daarvoor niet beter zou zijn dat je gewoon een "klein lot" wint. Een bedrag van 1 tot 2 miljoen lijkt mij daarvoor beter geschikt dan bvb 130mil. Het feit dat je minder escapades kan doen lijkt mij ook wel beter om gewoon te zeggen van nu doe ik hetzelfde als ik vroeger deed maar op een rustiger tempo.