Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat wat te pikant zijn naar mijn goesting, vrees ik. Plezant voor challenges, maar niet om van te genieten.Voor @Avondland en anderen die op zoek zijn naar pikante chips: https://shop.firelandfoods.at/en/products/firechips-carolina-reaper-50g
De habanero-variant zal meer geschikt zijn om van te genieten denk ik.Dat gaat wat te pikant zijn naar mijn goesting, vrees ik. Plezant voor challenges, maar niet om van te genieten.
Die mediterraanse oven baked vind ik echt mega goed. Da's de laatste tijd een favoriet. Vroeger at ik ook heel graag de paprika van Boni maar die ben ik wat beu.Deze waren ook goed indertijd:
![]()
![]()
veruit de beste chips.De huismerken/witte merken smaken tegenwoordig idd veel meer door dan de bekende merken. Croky en Lays zijn hun geld verre van waard.Oftewel zijn mijn smaakpapillen serieus aan het slijten, oftewel zijn de crocky bolognese niet meer wat ze ooit waren. Rip. Nog wat shrinkflation.
Gemiddelde zak paprika van eender welk merk is ook maar slappen truut tegenwoordig. Denk dat het huismerk van Delhaize nog één van de weinige deftige zakken is waar ik mijn muil lam met krijg na net geen halve zak te schranzen.
Waoooooar is den tijd.
Colruyt heeft ook goeie. Een tijd geleden eens Lays gegeten en da's echt slappe kak in vergelijking met Colruyt.Oftewel zijn mijn smaakpapillen serieus aan het slijten, oftewel zijn de crocky bolognese niet meer wat ze ooit waren. Rip. Nog wat shrinkflation.
Gemiddelde zak paprika van eender welk merk is ook maar slappen truut tegenwoordig. Denk dat het huismerk van Delhaize nog één van de weinige deftige zakken is waar ik mijn muil lam met krijg na net geen halve zak te schranzen.
Waoooooar is den tijd.
croky pickles zijn voor mij de beste. Hun nieuwe peper&zout ook wel top !Croky vind ik net de betere van de grote merken. Lays trekt op niks.
Het huismerk van Carrefour vind ik ook zeer lekker.
Vind ek ook wel , voor Zout en Paprika zit je echt goed bij de huismerken.De huismerken/witte merken smaken tegenwoordig idd veel meer door dan de bekende merken. Croky en Lays zijn hun geld verre van waard.

Die van Croky nu trekken op niks vind ik, de Chio's zijn wel goed.Iedereen kent de hula-hoops chips. Jarenlang geproduceerd door Croky en best goed.
Nu was er onlangs het einde van dat patent, waardoor het onbekende Chio deze ook mocht maken. Deze haf ik al geprobeerd, zijn 95% hetzelfde, vooral qua smaak maar een fractie dikker dan de vroegere Croky.
Nu terug zo´n zakje Croky gekocht, en nu blijkt dat die een fractie dunner is geworden als vroeger, en tamelijk flets qua smaak. Dus is er momenteel geen enkele producent die de Hula-hoops nog 100% maakt zoals vroeger. Dat is net zoals de dino koeken, blijf daar toch gewoon af![]()