Wat zijn jouw favoriete chips?

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Chips... Als een zak wordt opengedaan, moet die zo snel mogelijk leeg. Mijn voorkeur blijft uitgaan naar geribbelde chips met gewoon zout of peper en zout en dan van Lays of Pirato. Pirato peper en zout blijft gewoon goddelijk. :drool:

Verder lust ik wel de meeste smaken, alleen rond pickles loop ik met een grote boog rond. Alleen die geur al. :sop:

Vroeger had je ook Lays Hot Wok, daar karrevrachten van verirberd, maar nu vind je die al lang niet meer.

18950_Lays+Super+Chips+Hot+Wok+Chilli+20x45gr.jpg
 
Hier een beetje hetzelfde in dat ik van de klassieke smaken Zout en Peper&Zout nog het liefst eet, Paprika een pak minder, en Pickles vind ik niet te vreten.

Croky à l'ancienne vind ik wel goed, alsook deze zoutchips die Delhaize had:
th


Deze waren hier thuis ook populair omdat ze bijna zo pikant waren als de Mexicaanse variëteiten, maar volgens mij niet meer te vinden:
1200_06358788_8710398516336_00.jpeg
 
Geribbelde zout als favoriet - Lays/Croky/huismerk Delhaize. En van paprika vind ik die extra geribbelde van Croky wel top. Van "specialere" smaken ben ik doorgaans minder zot omdat die na een tijd vervelen, zoals Bickychips. Dat is goed voor een klein kommetje, maar niet voor een hele zak ... en euh ... een hele zak opeten is toch iets moois. Ofzo. Pringles vind ik niet zo goed.
 
Geribbelde zout, meestal van Lays. Andere smaken dan zout moet ik niet hebben. Ik eet sowieso wel zelden chips, mijn maag en darmen zijn daar helaas niet goed bestand tegen :(
 
Croky zoetzuur waren echt mijn chips en ze hebben die uit de handel genomen :(
Croky Ketchup, Bugles, Mama Mia's. Die geribbelde Lays met BBQ zijn ook heerlijk.
Ik ben de meeste chips wel snel beu. Als ik zo'n grote zak koop gaat daar sowieso 1/3 van de vuilbak in.

0interma178n0000090.jpg


Hoe racist was die zak ook :unsure:
 
Favoriet blijft paprika voor mij. Voorkeur van merken (in deze volgorde) Carrefour, Croky, Lays.

2de is gewoon zout met voorkeur deze
1315.jpg

en deze zoute is ook zeer lekker
3168675_0.jpeg


Van dit ben ik ook redelijk zot, al koop ik het wel niet zo heel veel
51H6vrvu3NL._SX425_.jpg
 
Moeilijk as fuck.
Lay's Grills, Lay's Tomato Ketchup, Lay's Chili & Lime, Crocky Speciaal, Pringles Texas BBQ,...

'k Eet zeer weinig chips (1x per maand of zo), maar als er een zak open gaat is't spel om zeep.
 
Terug
Bovenaan