Wat zijn jouw favoriete chips?

Deze waren hier thuis ook populair omdat ze bijna zo pikant waren als de Mexicaanse variëteiten, maar volgens mij niet meer te vinden:
1200_06358788_8710398516336_00.jpeg

Die zijn nog perfect te vinden in de Carrefour, althans in Brasschaat. Vorige week nog 2 gekocht, heerlijke chips idd.
 
Ook wel altijd een winnaar als ik over de grenzen ga: salt & vinegar- en uienchips.

Ik mag echt nooit meer chips kopen eigenlijk. Eens ik er eentje pak, moet de hele zak zo snel mogelijk op.
 
Ik vind de combinatie van zoute chips met chocolade (vb maltesers :drool:) onweerstaanbaar, maar kaaschips? :unsure: Hoe kom je daarop?
Gadverdamme. Ben jij zwanger?

Ik ben fan van de klassieke smaken en vormen: lays zout, crocky paprika en pickles, borrelnootjes, en spookjes eet ik wel graag
 
Doritos sweet chili pepper
doritos_sweet_chilli_pepper.jpg


Lekker pikant, maar ook niet te.
Daarnaast Lays Bicky of curry chips kan er ook altijd in, hoewel die curry dikwijls iets te vettig is naar mijn goesting.
Grills is ook een favorietje
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Het liefst eet ik geribbelde chips. De Lays Sensations heb ik al vaak gekocht, voornamelijk de peppers & cream :v Vroeger at ik bijna altijd "specialere smaken". Maar nu kan een gewone zout of paprika chips (geribbeld pls) ook wel eens goed smaken.
 
Ik eet heel weinig chips. Nekeer om de 3 maanden ofzo.
Als kind at ik graag die met barbecue ham van Lays. Heb dat al meer dan 15 jaar niet meer gegeten. Ik moet dat nog eens halen voor de nostalgie. Als die nog hetzelfde smaken tenminste.

Als ik nu eens chips zou eten, neem ik altijd die blauwe zak (paprika) van Croky. Dat zijn gewoon de beste.
Alle varianten met extra dikte en ribbels, bah.

Edit: ik ben aan 't liegen. Vorig jaar of 2 jaar geleden kocht ik om de maand zo'n zak met die pikante chips die bij bier zouden passen. Vond ik wel eens lekker.
 
Terug
Bovenaan