Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onlangs ook een van die nieuwe smaken gegeten... het deed me besluiten om zeker geen van die andere te proberen.Vandaag Lay's Apple Caramel geproefd. Lang geleden dat ik nog zoiets gortig heb gegeten.

Ligt het trouwens aan mij of durft men tegenwoordig al eens look bij in paprikachips doen?
Bij die van het huismerk van Aldi is dat zeker, dacht ik. Maar precies bij andere merken ook al geproefd.
Ik vind die nergens, enkel de frikandel speciaal.Chips curryweust spéciale van Croky bien sûr fieu!!![]()
Zoals ik dacht. Look speelt altijd wat op bij mij en dat blijf ik dan de hele tijd proeven. Tegenwoordig geen paprikachips meer voor mij dus.08710398532244
rti.colruytgroup.com
lays: paprikasmaak [suiker, zout, paprikapoeder, kaliumchloride, uienpoeder, aroma's, fructose, knoflookpoeder, kleurstof (paprika-extract), voedingszuur (citroenzuur), gerookte paprikapoeder]
Beffen misschien ookDe mix van paprika en look zorgt er ook voor dat men uit zijn bakkes stinkt voor minstens 3 dagen
.Vandaag Lay's Apple Caramel geproefd. Lang geleden dat ik nog zoiets gortig heb gegeten.
Een collega had het gekocht om eens te proberen. Geen idee wat hem bezielde.
Als voor mij chips nu naar een ding niet moeten smaken is het naar desserts voor bij een koffie.Een collega had het gekocht om eens te proberen. Geen idee wat hem bezielde.
Gelukkig dat hij zijn geld eraan heeft gegeven en niet ik.
Het kan altijd nog erger
Ja, dat is gewoon ruzie zoeken met de Italianen hé.Het kan altijd nog erger