Wat zijn jouw favoriete chips?

Niet dat het de beste chips ooit waren maar Boni Smokey ribs (Grills maar dan van boni) zou uit productie gegaan zijn?
Als ik in de colruyt was ging er daar meestal ook wel een zakje van in mijn kar.

Deze waren ook goed indertijd:

51rZJGbUSIL._AC_.jpg

4BWx1PQ.png

Heb die Lays Mac & Cheese geprobeerd, maar toch niet echt denderend. Rook wat verbrand precies en smaak was lichtjes zuur. Had hier meer van verwacht.

Gisteren in Delhaize Crocky Sweeties meegenomen.
De ene was Churros en de andere Smores smaak. vielen beide eigenlijk nog beter mee dan verwacht, maar toch bizar om zo een dessert smaak op een chip te hebben.
Er was ook nog een 3de, salted caramel smaak, maar die niet meegenomen.

Waar ik ga hebben ze trouwens geen Brets meer 😭 veruit de beste chips.

Oftewel zijn mijn smaakpapillen serieus aan het slijten, oftewel zijn de crocky bolognese niet meer wat ze ooit waren. Rip. Nog wat shrinkflation.

Gemiddelde zak paprika van eender welk merk is ook maar slappen truut tegenwoordig. Denk dat het huismerk van Delhaize nog één van de weinige deftige zakken is waar ik mijn muil lam met krijg na net geen halve zak te schranzen.

Waoooooar is den tijd.

Oftewel zijn mijn smaakpapillen serieus aan het slijten, oftewel zijn de crocky bolognese niet meer wat ze ooit waren. Rip. Nog wat shrinkflation.

Gemiddelde zak paprika van eender welk merk is ook maar slappen truut tegenwoordig. Denk dat het huismerk van Delhaize nog één van de weinige deftige zakken is waar ik mijn muil lam met krijg na net geen halve zak te schranzen.

Waoooooar is den tijd.
De huismerken/witte merken smaken tegenwoordig idd veel meer door dan de bekende merken. Croky en Lays zijn hun geld verre van waard.

Waoooooar is den tijd.
Colruyt heeft ook goeie. Een tijd geleden eens Lays gegeten en da's echt slappe kak in vergelijking met Colruyt.

Croky vind ik net de betere van de grote merken. Lays trekt op niks.
Het huismerk van Carrefour vind ik ook zeer lekker.

Croky Explosions Paprika vind ik ook nog degelijk.
Voor pickles -> huismerk Carrefour of Delhaize, de rest is veel te zoet.
Zout -> huismerk delhaize

De standaard Lays smaken tegenwoordig naar niks meer, alleen Grills en Mama Mia's zijn nog ok, hoewel de Mama Mia's precies ook minder en minder afsmaken.

Hij is hier al een paar keer vermeld, maar wat mis ik die Lays hot wok chili! Ik ben niet zo voor pikant, maar die waren écht perfect.

Iedereen kent de hula-hoops chips. Jarenlang geproduceerd door Croky en best goed.

Nu was er onlangs het einde van dat patent, waardoor het onbekende Chio deze ook mocht maken. Deze haf ik al geprobeerd, zijn 95% hetzelfde, vooral qua smaak maar een fractie dikker dan de vroegere Croky.

Nu terug zo´n zakje Croky gekocht, en nu blijkt dat die een fractie dunner is geworden als vroeger, en tamelijk flets qua smaak. Dus is er momenteel geen enkele producent die de Hula-hoops nog 100% maakt zoals vroeger. Dat is net zoals de dino koeken, blijf daar toch gewoon af :cry:

Iedereen kent de hula-hoops chips. Jarenlang geproduceerd door Croky en best goed.

Nu was er onlangs het einde van dat patent, waardoor het onbekende Chio deze ook mocht maken. Deze haf ik al geprobeerd, zijn 95% hetzelfde, vooral qua smaak maar een fractie dikker dan de vroegere Croky.

Nu terug zo´n zakje Croky gekocht, en nu blijkt dat die een fractie dunner is geworden als vroeger, en tamelijk flets qua smaak. Dus is er momenteel geen enkele producent die de Hula-hoops nog 100% maakt zoals vroeger. Dat is net zoals de dino koeken, blijf daar toch gewoon af :cry:
Die van Croky nu trekken op niks vind ik, de Chio's zijn wel goed.

Terug
Bovenaan