Wat wil je kopen voor €1000

Een fles Haut brion, of chateau Margaux, of Petrus. Da's nu eens iets wat ik ooit wil proeven (eender welke 1er Cru van Bordeaux, Petrus is wel niet geclassificeerd maar gelijkaardig van kwaliteit) maar zelf het geld absoluut niet wil aan uitgeven.

Heb wel al een paar 2er cru's gedronken en dat was al hemels.

Dus merci Herman, wanneer spreken we af? Ge moogt ook eens nippen.
 
Voor dat bedrag zou ik kiezen voor een donsdeken, paar jaar terug eentje aangeschaft voor ongeveer dit bedrag - voor mij persoonlijk één van de beste aankopen in mijn leven.

Tevens ook gekeken of het dons op een diervriendelijke wijze werd verkregen - in de mate van het mogelijke (certificaten) want echt 100% diervriendelijk bestaat wel maar ligt ver buiten bereik met prijzen rond de 6000-10.000 €
 
Moet het de winkel zijn? Ik stel voor om naar café te trekken met 20 plezante forum leden (en vermits het mijn geld is zal ik wel selecteren wie interessant genoeg is, Limburgers krijgen voorrang)
 
1000 euro is zo net genoeg om iets waar je niet al te veel belang aan hecht toch van een degelijk upgrade te voorzien.
Dus geen fiets van 10000 euro om professioneel mee te veldrijden.
Dus geen high end TV of projector van rond de 6000 euro.
Dus geen high end PC (of basic Mac :unsure: ) van tegen de 2000 euro.
Dus geen high end AVR van tegen de 2000 euro.

Mijn keuze zou zijn: vinyl speler met alle toeters en bellen.

Herman De Croo: "ge krijgt 1000 euro cadeau"

NDEFCB: "maar dat is niet genoeg?"
 
Had je tien miljoen, wat zou jij dan doen?
Het eerste wat in mij opkwam is een stuk grond + huis + aanliggende 'muziekshop' + professionele studio ergens in het zuid-westen van Canada. Om daar dan mijn dagen uit te zitten. Maar dat is misschien niet binnen de scope van de originele vraag.
 
Ik zou met men collega’s, tevens ook 3 beste vrienden een hotel ergens boeken in Vlaanderen en goed gaan eten en ladderzat zuipen.
 
Het eerste wat in mij opkwam is een stuk grond + huis + aanliggende 'muziekshop' + professionele studio ergens in het zuid-westen van Canada. Om daar dan mijn dagen uit te zitten. Maar dat is misschien niet binnen de scope van de originele vraag.
Nee en breng ook geen mensen op het idee dat ik 10 miljoen aan iedereen op BG wil geven, gewoon om te zien wat ze ermee doen (cocaine and hookers?) ... :unsure:
 
Voor dat bedrag zou ik kiezen voor een donsdeken, paar jaar terug eentje aangeschaft voor ongeveer dit bedrag - voor mij persoonlijk één van de beste aankopen in mijn leven.

Tevens ook gekeken of het dons op een diervriendelijke wijze werd verkregen - in de mate van het mogelijke (certificaten) want echt 100% diervriendelijk bestaat wel maar ligt ver buiten bereik met prijzen rond de 6000-10.000 €
Mag ik weten welk en waar?
 
Terug
Bovenaan