Wat wil je kopen voor €1000

Moeilijke vraag. Alles wat ik wil onder de € 1000 heb ik al en wat ik nog wil is meer rond de € 2500 - € 5000 qua budget.

Als ik toch moet kiezen een nieuwe iPad dan maar.
 
Onze boiler is kapot. Allez, hij werkt nog ze. Maar we moeten telkens handmatig verwarmen (knoppeke induwen). Dan valt hij vanzelf weer uit, dus iedere keer als we willen douchen, is dat zo één of twee uur om de 20 minuten dat knoppeke gaan induwen tot de temperatuur goed is.

Dat gáát, dat is geen ramp, maar helemaal luxe is het toch ook niet hé.

Dus een nieuwe boiler graag :p

Als we zelf ene zouden kopen zou het waarschijnlijk het goedkoopste model zijn, dus met €1000 kan ik al wat hoger gaan.
 
Die ene euro moogt ge houden voor uw moeite ;)
 
Ja dat kan zijn dat de algemene staat niet meer goed is. Maar dat ge op dat topje moet duwen is 9 van de 10 u thermostaat.
Ah. Mja. Da's hier ook zo'n discussie. Ik wil er gewoon een mannetje naar laten kijken en vriend zegt "nee das zonde, hij is toch helemaal kapot en verkalkt dus beter een nieuwe."
 
A: 1000€ aan krasbiljetten en/of lotto/euromillions

B: nieuwe GSM (oneplus 9 pro of samsung s21 plus)

C: upgradesetje PC
 
dit ding, kwestie van toch mijn 1000€ optimaal te benutten en dat kan ik het huidig lomp ding op wieltjes buiten gooien
 
Een telescoop

Deze thread heeft wel een hoog zwam gehalte

Hoe is dit geen officiële BeyondGaming wedstrijd?

Ik kies voor een gasbarbecue met alle denkbare opties, Walter. In ruil mag je zelfs dan een keertje komen eten en drinken op mijn kosten. 😎
 
1000 euro is zo net genoeg om iets waar je niet al te veel belang aan hecht toch van een degelijk upgrade te voorzien.
Dus geen fiets van 10000 euro om professioneel mee te veldrijden.
Dus geen high end TV of projector van rond de 6000 euro.
Dus geen high end PC (of basic Mac :unsure: ) van tegen de 2000 euro.
Dus geen high end AVR van tegen de 2000 euro.

Mijn keuze zou zijn: vinyl speler met alle toeters en bellen.
 
Terug
Bovenaan