Wat voor keukengerei heb jij gekocht?

Dank! Het is dus normaal maar amai, ontnuchterend wel. De komende weken wat meer koken en ontdekken.

Betreft een Miele KM 7575 FL, en potten/pannen van Brabantia en Demeyere (tot nu toe).

Is er al beterschap?
Ik veronderstel dat dit voor mij bedoeld is? :tongue:

Valt wel mee. Het is echt afhankelijk van welke pot op welk vuur, en het gaat van zoemen en actief tikken tot een heel traag nauwelijks hoorbaar getik of zelfs muisstil. De Brabantia pot is het ergste.
Het is ook duidelijk erger in het begin en mindert een pak eens de pot/pan op temperatuur is. Bovendien was het muisstil in huis toen ik het voor het eerst testte; in normale omstandigheden (dampkap - Novy, vrij stil!, muziek die speelt, ...) is het amper hoorbaar of je moet er echt op letten.

Maar het is er dus wel. Dit weekend eens de Creuset-potten opzwieren om te kijken wat dat geeft.

Bij ons ligt het niet aan de potten. We hebben die mee verhuisd van een woning met Siemens inductieplaat naar een woning met Novy inductieplaat. Dus het hangt af van hoe goed ontwikkeld de kookplaat is. Hetzelfde met vaatwassers. De duurdere zijn ook stiller door o.a. isolatie.

Heedt er iemand goede aanraders voor een keukenschaar? Bij voorkeur eentje die ik kan slijpen. Dus zonder al die plastieke rommel rond die dat verhinderd.

2 pannen van Demeyere, 24cm en 28cm.
3 kooklepels en 1 pizzasnijder
Had nog een 100 euro aankoopbon van de ATAG keukentoestellen voor de ene bestelling en in de andere bestelling gebruik gemaakt van de 20% Benefits @ Work code. Was eens nodig om houten lepels te vervangen en om 2 deftige pannen te hebben.

Laatst bewerkt:
Gisteren 4 pannen gekocht van Tefal van de Easy Chef reeks. 1x 30cm, 2x 28cm en een pannenkoekenpan.

Stonden serieus in promo in Roosendaal Outlet en had wat nieuwe pannen nodig.

Deze week toevallig ook zitten opzoeken. Ik verwacht een review binnenkort 😃
ik heb dat hier sinds december in huis, deze week wel echt veel gebruikt. Absurd hoe makkelijk en goed dat is. Ik kan daar gewoon proteineshakes in smijten en de volgende dag heb ik ne volledige pot lekker ijs dat ik niet opkrijg terwijl zo'n shake direct weg zou zijn.

heb nog niet zo veel gedaan buiten high-protein ijs, maar als dat er al zo goed uitkomt :woohoo:

Terug
Bovenaan