Wat voor keukengerei wil je kopen?

polar bear

Well-known member
In de trend van 'wat voor keukengerei heb jij gekocht' wil ik een topic starten over welk keukengerei wil je kopen.
Ik vond niet echt een gelijkaardig topic en als je twijfelt of tips nodig hebt over een aankoop kun je dit hier posten.

Ik bijt alvast de spits af.

Ik ben een grote pastaliefhebber en elke paar maanden heb ik zin om een Philips pastamachine te kopen.
Iemand die zo 1 heeft, of mensen die al eens verse pasta gemaakt hebben? Verschilt het zoveel met niet verse gekochte pasta?
Al veel filmpjes gezien en het ziet er gewoon simpel en gemakkelijk uit. Wij eten toch minimaal 2x pasta per week. Dus als ik per week 2 batches maak zou dit voldoen aan onze behoeftes. In 10min heb je pasta en tussendoor kan je koken.
Ik zie vooral voordelen en een toestel die ik zeker wekelijks zou gebruiken en je kunt simpel experimenten.


 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Wij zijn op zoek naar een deftig combi croque monsieur en wafer machine. Iemand tips voor toestellen of merken? Of merken om te vermijden?
 
Zijn pannen/kasserollen met zo’n afgiet tuit handig? Of is dat eerder vermijden?

@polar bear Ik heb zo’n pastamachine en ben er wel tevreden van! In het begin was het wel wennen om het correct te leren gebruiken, maar de pasta is veel lekkerder dan die dat je in de winkel koopt.
 
Terug
Bovenaan