Wat vinden jullie van pizza Hawaï ?

Wat vinden jullie van pizza Hawaï


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik dacht dat uw avatar 1 of ander koning/ridder ding was. 🥶
oh, niet fout op zich tho, is een prins in een spel dat ik speelde toen ik deze account maakte (ni no kuni 2). maar zelf ben ik geen sir, nee!
ach zo



kom je hier vaak?
en
mag ik je telefoonnummer want ik ben de mijne verloren?
oei. in dit geval, scratch that, ik ben 100% een vent! :wink:
 
Ik zal uw leed verzachten:

Kleine borsten
Niet pijpen
Legging onder jurk
Om 5u op smorgens

Mja het koken zal geen probleem zijn voor jou vermoed ik?

Alhoewel met jouw slechte smaak ben ik nu aan het twijfelen. :unsure:
Euh, het eerste ben ik fan van. Het tweede maakt niet uit want ik rook niet.
Nummer 3 is gewoon zonde. Maar dat vierde: holy crap. Laat maar zijn dan. Niets zo erg als een mens die uit eigen beweging vroeg opstaat .
 
oei. in dit geval, scratch that, ik ben 100% een vent! :wink:

Maar heeej,

Ik ben de.Polle. en ik vind dat niet erg. Moest ge achteraf toch een vrouw blijken te zijn, kan dat niet persé kwaad.

Ik ben certified OG Polle. Ik heb wel wat kwaliteiten. Ik ben een blonde god trouwens, dat is mijn andere bijnaam, geen idee van waar hij komt 🤔. Maar dus, ik ga af van uw avatar he (Ik heb gewoon mijn haar gekleurd in bruin hoor, en ik heb ook blauwe ogen, maar daar heb ik bruine lenzen in.) bent gij wel de arische koningin/koning die ik zoek.

Btw @supermods de autocorrect van het forum heeft dat 3 keer naar 'arabische koningin/koning' veranderd. Dat is hier Antifa hé, da forum.

Bonne. Ik heb een cartel. Mijn dacht ik, toekomstige vrouw, heeft mijn ten huwelijk vraging straal genegeerd. Ik heb niets te verliezen.

Ene gaan drinken en we zien wel? Want eerlijk, wanneer is de laatste keer dat wij nog eens sexy gedanst hebben?

Xoxo Polle
 
Maar heeej,

Ik ben de.Polle. en ik vind dat niet erg. Moest ge achteraf toch een vrouw blijken te zijn, kan dat niet persé kwaad.

Ik ben certified OG Polle. Ik heb wel wat kwaliteiten. Ik ben een blonde god trouwens, dat is mijn andere bijnaam, geen idee van waar hij komt 🤔. Maar dus, ik ga af van uw avatar he (Ik heb gewoon mijn haar gekleurd in bruin hoor, en ik heb ook blauwe ogen, maar daar heb ik bruine lenzen in.) bent gij wel de arische koningin/koning die ik zoek.

Btw @supermods de autocorrect van het forum heeft dat 3 keer naar 'arabische koningin/koning' veranderd. Dat is hier Antifa hé, da forum.

Bonne. Ik heb een cartel. Mijn dacht ik, toekomstige vrouw, heeft mijn ten huwelijk vraging staal genegeerd. Ik heb niets te verliezen.

Ene gaan drinken en we zien wel? Want eerlijk, wanneer is de laatste keer dat wij nog eens sexy gedanst hebben?

Xoxo Polle
Hoi polle,

Wat zijn die kwaliteiten dan die ge hebt? Noem het vrouwelijke (of misschien niet, ik ben een vent) nieuwsgierigheid. Helaas is mijn type niet het kereltje in mijn avatar, dat zou wat raar zijn. Ik val eerder op zuiderse types weet je, beetje italiaans uitziend, donker haar, donkere ogen, dus 't is jammer dat uw haar niet naturel bruin is en uw ogen ook niet. Valt tegen, polle. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met uw afgewezen proposal, misschien was dat wel een doordachte beslissing van uw toch-niet-zo-toekomstige vrouw, wie weet!

Ik dans elke dag al sexy, dus op dat vlak ben ik niet zo thirsty.

Uw durf sterk waarderend,

zonder kusjes want ik weet niet of gij gevaccineerd zijt, norae
 
Hoi polle,

Wat zijn die kwaliteiten dan die ge hebt? Noem het vrouwelijke (of misschien niet, ik ben een vent) nieuwsgierigheid. Helaas is mijn type niet het kereltje in mijn avatar, dat zou wat raar zijn. Ik val eerder op zuiderse types weet je, beetje italiaans uitziend, donker haar, donkere ogen, dus 't is jammer dat uw haar niet naturel bruin is en uw ogen ook niet. Valt tegen, polle. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met uw afgewezen proposal, misschien was dat wel een doordachte beslissing van uw toch-niet-zo-toekomstige vrouw, wie weet!

Ik dans elke dag al sexy, dus op dat vlak ben ik niet zo thirsty.

Uw durf sterk waarderend,

zonder kusjes want ik weet niet of gij gevaccineerd zijt, norae


Cool cool. Maar ik hoef m'n kwaliteiten dan ook niet meer allemaal uit te typen. Gelukkig, want ge ziet er al een moeilijke uit en geen lachebekje. Of moeilijk en lachebek he, daar is nog doubt zie ik. Maar jammer. We kunnen niet altijd krijgen wat we willen.

En de vibe missen we. Die mensen zoals gij die dan het pure bloed gaan verdunnen met dat ander bloed snap ik niet. Basicly bent gij de reden dat de facto blond ooit gaat uitsterven. Maar bonne in archieven staat daar meer rant in van mij. Maar dat was in 2004 of 2005 ofzo, toen had ik hier nog een Nationalsozialistische zwampartei met @Gavin . (Ik vraag mij het al lang af Gavin, bent gij dat echt, of is mijn geheugen zwaar aant falen. Ik word tenslotte ook weer een jaartje ouder he.).
Nu ben ik legit gewoon een simpele cartel baas van een hoop gangstas hier.

Soit, om een heel lang verhaal kort te houden.

We waren idd ne mismatch op romantisch vlak.

Maar we kunne wel gewoon neuken?
 
Kweet het het niet, polle. Misschien moet ik op dit moment toegeven dat ik zelf ook niet de arische haarkleur heb. De blauwe ogen kloppen, ben ik dan een halfbloedje? Tja, dit draait voor u uit op een grote teleurstelling, ik snap het.

Maar wacht wacht, een cartel? Hoeveel geld is daarin gemoeid? :love: Asking for a friend.
 
Kweet het het niet, polle. Misschien moet ik op dit moment toegeven dat ik zelf ook niet de arische haarkleur heb. De blauwe ogen kloppen, ben ik dan een halfbloedje? Tja, dit draait voor u uit op een grote teleurstelling, ik snap het.

Maar wacht wacht, een cartel? Hoeveel geld is daarin gemoeid? :love: Asking for a friend.

Money all day looong baby

Ik kan uw suggar daddy worden. Als ge gewoon meerderjarig bent is het ok. 18, 19 maakt ni uit. Ik ken da soort grieten 👌

//Edit: Ja sorry dan bent ge idd al afgedaan (voor effectieve voortplanting hé)

We bespreken da wel, ik ben gene moeilijke mens uiteindelijk
 
Ik ben 59 en half jaar dus da's dik ok, no worries. Kzie u wel op den date dan, breng minstens 3 zakken met geld mee. En dan heb ik het nie over 50 cent stukjes. :wink:
 
Terug
Bovenaan