Wat vinden jullie van pizza Hawaï ?

Wat vinden jullie van pizza Hawaï


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .
@Wannez: boos omdat ik een compliment bevestig? 🤨🤔
Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.

Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband 🤔

oh tstaat in zwam!
 
Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.

Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband 🤔
Die rode wijn heeft uw hersenen toch zware schade berokkend, Pepsi Max wtf 🤨🤨
 
Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.

Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband 🤔
Was dat ook de leeftijd waarop je @Mulan leerde kennen? Anders zie ik ook wel nog enkele verbanden.
 
Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.

Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband 🤔

oh tstaat in zwam!
Je kan moeilijk in zwam actief zijn en denken dat er geen vijs los zit, toch? Anders moet ik dat "verstandig" weer gaan ontkennen... 🤷🏼‍♀️
 
Ik heb goesting in zo een goeie zwarte koffie zonder melk zonder suiker. Echt zo'n straffe koffie.
Heerlijk.

Cuy8F2RWEAAbqXK.jpg
 
Messi en Ronaldo en Ramos naar Club Brugge.
 
Ik mis de optie "ik ben niet zot van pizza, maar pizza hawai is niet beter of slechter dan andere pizzas, eerder even middelmatig"
 
Terug
Bovenaan