Wat vinden jullie van pizza Hawaï ?

Wat vinden jullie van pizza Hawaï


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .

zwam.png
 
Laatst bewerkt:
Tonerider, ik dacht zeker dat gij al gestemd zoudt hebben en ik heb ook nog een score in mijn kop die ik denk dat gij gaat geven.
 
Ik ben pro, maar ik flikker dan ook graag van alles op een pizza dat ik graag lust. Ananas naast kappertjes en ansjovis bvb, vind ik helemaal prima! 😁
 
Ik ben pro, maar ik flikker dan ook graag van alles op een pizza dat ik graag lust. Ananas naast kappertjes en ansjovis bvb, vind ik helemaal prima! 😁
Ik was aan het twijfelen tussen jouw of Tonerider toen ik de post las. Maar aangezien er zelfs werk in gestoken wordt om een gerecht volledig te verknoeien moest ik weten dat het van jou komt.

Tonerider verkloot ze zonder er moeite voor te willen doen.
 
Het ergste is Italiaanse restaurants die deze Italiaanse vloek op hun menukaart staan hebben. Hoe hard kun je je roots verloochenen
 
Hoe kan iets Italiaans zijn als er Hawaï in de naam staat?
Het is dan nog door een Griek bedacht.. Een Griek die een Italiaans gerecht Hawaii noemt. Zelfs de straathond van de overburen met 7 verschillende kleuren is minder bastaard dan de pizza Hawaï
 
Laatst bewerkt:
Ik was aan het twijfelen tussen jouw of Tonerider toen ik de post las. Maar aangezien er zelfs werk in gestoken wordt om een gerecht volledig te verknoeien moest ik weten dat het van jou komt.

Tonerider verkloot ze zonder er moeite voor te willen doen.
Ach, mocht ik mainstream zijn, zou je me nog geen fractie zo leuk vinden 😜
Idem voor Toontje natuurlijk! 😇
 
Terug
Bovenaan