Wat vinden jullie van pizza Hawaï ?

Wat vinden jullie van pizza Hawaï


  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Opiniepeiling gesloten .

Dit komt van solo.be en zou solo liegen?

Ingrediënten

dat is gewoon al ver voorbij het concept van 'ik heb geen goesting voor te koken maar moet nu eenmaal eten' - maaltijd
Pasta-mayo-zwan worstjes and that's it. Geen appels schillen, geen citroenen persen, niks nada. De maximale extra inspanning is een blikje groenten-macedoine of doperwtjes erbij smijten om mezelf toch het idee te geven dat ik gezond heb gegeten. :unsure:
 
Koop dan een emmertje bij buurtslagers 😇
Ik koop al bereide saus hoor, maar af en toe eens de 'lazy poor boy' spaghetti is een leuke afwisseling. Ik weet dat het voor velen 'blasphemy' is, maar mij smaakt dat wel en zoals gezegd: amper werk, dus ideaal voor mij.
 
Ik koop al bereide saus hoor, maar af en toe eens de 'lazy poor boy' spaghetti is een leuke afwisseling. Ik weet dat het voor velen 'blasphemy' is, maar mij smaakt dat wel en zoals gezegd: amper werk, dus ideaal voor mij.
Dus eigenlijk moet ik gewoon een receptenboekje uitbrengen met daarin gewoon 10 recepten, max 5 ingrediënten en max 7 bereidingsminuten en ik word millionair dankzij kotstudenten en single mannen? Yesssss! Als dank voor mijn eerste miljoen koop ik je wel een tuin voor je caravan! 😘
 
Dus eigenlijk moet ik gewoon een receptenboekje uitbrengen met daarin gewoon 10 recepten, max 5 ingrediënten en max 7 bereidingsminuten en ik word millionair dankzij kotstudenten en single mannen? Yesssss! Als dank voor mijn eerste miljoen koop ik je wel een tuin voor je caravan! 😘
eugh, ik hoop voor u dat er veel van mijn type rond lopen, maar langs de andere kant: ik ga echt geen boek lezen met gerechten, dus denk niet dat ge er ooit miljonair mee zou worden :p . En ook: als er zo veel rondlopen als mij denk ik dat de wereld helemaal om zeep is.
Langs de andere kant: bedankt dat ge voor mij zou zorgen. Mijn liefde voor u groeit alweer.
 
Als ge zo verder doet ga je eeuwig solo blijven.
tenor.gif
 
Ik koop al bereide saus hoor, maar af en toe eens de 'lazy poor boy' spaghetti is een leuke afwisseling. Ik weet dat het voor velen 'blasphemy' is, maar mij smaakt dat wel en zoals gezegd: amper werk, dus ideaal voor mij.
Geen wonder dat gij ongelukkig zijt.
 
mensen maken mij ongelukkig, poor boy pasta maakt mij juist gelukkig.
Een goeie home made double cheeseburger met extra cheddar, ajuin en sla da moet ge eens maken. Desnoods wat frieten uit den airfryer erbij als het echt moet. Daar knapt ne mens pas van op, en de pens ook.
 
Een goeie home made double cheeseburger met extra cheddar, ajuin en sla da moet ge eens maken. Desnoods wat frieten uit den airfryer erbij als het echt moet. Daar knapt ne mens pas van op, en de pens ook.
Dan toch beter een omelet!
Uitje stoven met wat champignons, tomaat in stukjes, peterselie erover en op 5 minuten klaar!
Zowel de ui als peterselie kan je voorgesneden kopen in de Delhaize 😉
 
Dan toch beter een omelet!
Uitje stoven met wat champignons, tomaat in stukjes, peterselie erover en op 5 minuten klaar!
Zowel de ui als peterselie kan je voorgesneden kopen in de Delhaize 😉
Omelet kan tussen de 🍔

Of een omelet met uw ingrediënten + aardappelen, ook lekker!

Juist met die ranzige champignons ga ik niet akoord.
 
Terug
Bovenaan