Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Jaarlijkse update.

Een jaar zeer chill werken. Toch weer goeide evaluatie :cheer:. Mens zou zich beginnen afvragen of het leven geen simulatie is.

Uiteraard wederom de obligate herstructurering zoveel. En ik weet nu al dat ik nog een nieuwe baas zal krijgen begin 2026 want heb sinds 1 december een tijdelijke nieuwe baas. Dat zou #7 zijn sinds 2018. En herstructurering 8 of 9 sinds 2018 (ik ben de tel kwijt).

Om even te duiden hoe laag de bar hier ligt. Ik werd geloofd om mijn 'credibility' en 'structure'. Omdat ik niet gewoon in elke meeting op alles ja zeg, maar gewoon 'waarschijnlijk niet, i'll get back to you'. En dan effectief terugkoppel. Ipv gewoon op alles "ja" te zeggen en het dan niet te doen. En nooit meer iets te laten weten van me. Je weet wel, standaard "underpromise, overdeliver". Ipv "Overpromise, underdeliver". :laugh:

Ik dacht nog eventjes dat mijn baas sympathiek was in mijn gezicht en met zou afslachten in de review ronde aangezien ik hier eigenlijk weinig doe, quod non.

1. PERSONALIA
Leeftijd: 40 41
Opleiding: PhD
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang): 17y 18y
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 3

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200
Huidige functie: Technical product owner Technical product owner/project manager (niks veranderd in praktijk, ze hebben mijn job classificatie gewoon aangepast aan de realiteit)
Anciënniteit: 12y 13y in bedrijf. Ga mijn 2e jaar in op deze divisie
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 40-45 max 30 (full remote)

3. LOONVOORWAARDEN
Maand salaris (bruto): 8868 9045 (~9230 na indexatie in januari)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3600 + 1000 stocks ~3750 + 1050 stocks
Nettovergoedingen: 93/mo
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: laptop
Maaltijdcheques: 8 EUR
Ecocheques: 250
Groepsverzekering (deel werkgever%): 900/maand (1/3 eigen bijdrage) 950/maand (1/3 eigen bijdrage)
Hospitalisatieverzekering: yes
Andere voordelen (bonus, 14e maand...):
  • Retentie: Bijna leeg. Zit nog kleine 10k te wachten op me
  • Bonus: 5000 cash bonus in december (CAO90 volgetankt+stuk belast) + 5000 aandelen in december (ongeveer zelfde als vorige jaren)
  • Retentie: Die is nu bijna echt leeg leeg leeg. Aandeel is serieus gestegen, dus nog altijd 10k aan het wachten, maar wel pak minder aandelen dan vroeger
  • Bonus: 7500 collectieve cash bonus in december (CAO90 volgetankt+stuk belast), 2500 individuele cash bonus, 5000 aandelen in december (ongeveer zelfde als vorige jaren - volgende jaren zal het zo goed als niks zijn)
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: full remote
Afstand woon/werk in km's: 0 - full remote
Afstand woon/werk in tijd: 0 - full remote
Eigen auto nodig voor het werk: Nee
Verplaatsingsvergoedingen: Nee
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): EU tankkaart. 280 VAA
Bedrijfswagen + kaart: ~755 leasebudget. Soccermom car.

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): 4 (ancienniteitsdagen)
Vrijheid om verlof te nemen: Yes
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Dag
Glijdende werkuren: Yes - full remote, dus ik doe wat ik wil. Baas zit in USA, denk ik
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Chillste job ever. Iedereen continu in paniek terwijl er niks aan de hand is. Daarnet vb "HELP, WE HEBBEN MERGE CONFLICTS". Euh, ja, resolve ze. Bel naar de dev lead XYZ voor hulp." "Thanks, cege". :rolleyes: In vergelijking met de snelheid en harde failforward waar ik vroeger mee geconfronteerd werd in de vorige divisie, is dit work 'on easiest mode'.
Hoe vaak overuren te presteren: Ik heb geen reports meer, dus elk overuur is nu recupereerbaar Zo goed als nooit wegens weinig werk. Wel flexibiliteit qua uren voor meetings met USA of Australie
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Beperkt
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, obviously
Verantwoordelijkheid over personeel: 0 directe reports. Dev/QA team dat ik manage is 4 FTE en 3 FTE consultants. Maar het is een bont allegaartje. Iedereen is remote ergens anders en de meeste 20-50% gealloceerd op het project. Dus in total zijn het 10-11-12 mensen die een beetje bijdragen. Veel chaos en veel georganiseer.

Hoe valt het full remote werken mee? Het is in mijn hoofd nog altijd vreemd om je collega's niet te zien en alles via telefoon of e-mail te doen. Ik heb in mijn huidige functie weinig vrijheid om thuis te werken, behalve 's avonds en in het weekend, dus het is iets waar ik over twijfel bij het solliciteren.

Hoe valt het full remote werken mee? Het is in mijn hoofd nog altijd vreemd om je collega's niet te zien en alles via telefoon of e-mail te doen. Ik heb in mijn huidige functie weinig vrijheid om thuis te werken, behalve 's avonds en in het weekend, dus het is iets waar ik over twijfel bij het solliciteren.
Als al z'n teamleden toch in 't buitenland zitten, ziet hij ze even goed niet op kantoor lijkt mij. Dus ik mij voorstellen dat het geen zin heeft om naar kantoor te gaan als hij daar toch geen rechtstreekse collega's zitten heeft.

Als hij dan ook al geen rechtstreekse patron heeft in dat zelfde kantoor, dan is er ook letterlijk niemand (relevant) die ziet of hij al dan niet naar kantoor komt.

So yeah, wss weinig nut om naar dat kantoor te trekken als het er op aan komt.
Of 't moest voor de gratis koffie zijn, maar met zijn inkomsten zal hij het daarvoor weliswaar niet moeten doen zeker. :sneaky:

Jaarlijkse update.

Een jaar zeer chill werken. Toch weer goeide evaluatie :cheer:. Mens zou zich beginnen afvragen of het leven geen simulatie is.

Uiteraard wederom de obligate herstructurering zoveel. En ik weet nu al dat ik nog een nieuwe baas zal krijgen begin 2026 want heb sinds 1 december een tijdelijke nieuwe baas. Dat zou #7 zijn sinds 2018. En herstructurering 8 of 9 sinds 2018 (ik ben de tel kwijt).

Om even te duiden hoe laag de bar hier ligt. Ik werd geloofd om mijn 'credibility' en 'structure'. Omdat ik niet gewoon in elke meeting op alles ja zeg, maar gewoon 'waarschijnlijk niet, i'll get back to you'. En dan effectief terugkoppel. Ipv gewoon op alles "ja" te zeggen en het dan niet te doen. En nooit meer iets te laten weten van me. Je weet wel, standaard "underpromise, overdeliver". Ipv "Overpromise, underdeliver". :laugh:

Ik dacht nog eventjes dat mijn baas sympathiek was in mijn gezicht en met zou afslachten in de review ronde aangezien ik hier eigenlijk weinig doe, quod non.

1. PERSONALIA
Leeftijd: 40 41
Opleiding: PhD
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang): 17y 18y
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 3

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC200
Huidige functie: Technical product owner Technical product owner/project manager (niks veranderd in praktijk, ze hebben mijn job classificatie gewoon aangepast aan de realiteit)
Anciënniteit: 12y 13y in bedrijf. Ga mijn 2e jaar in op deze divisie
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 40-45 max 30 (full remote)

3. LOONVOORWAARDEN
Maand salaris (bruto): 8868 9045 (~9230 na indexatie in januari)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3600 + 1000 stocks ~3750 + 1050 stocks
Nettovergoedingen: 93/mo
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: laptop
Maaltijdcheques: 8 EUR
Ecocheques: 250
Groepsverzekering (deel werkgever%): 900/maand (1/3 eigen bijdrage) 950/maand (1/3 eigen bijdrage)
Hospitalisatieverzekering: yes
Andere voordelen (bonus, 14e maand...):
  • Retentie: Bijna leeg. Zit nog kleine 10k te wachten op me
  • Bonus: 5000 cash bonus in december (CAO90 volgetankt+stuk belast) + 5000 aandelen in december (ongeveer zelfde als vorige jaren)
  • Retentie: Die is nu bijna echt leeg leeg leeg. Aandeel is serieus gestegen, dus nog altijd 10k aan het wachten, maar wel pak minder aandelen dan vroeger
  • Bonus: 7500 collectieve cash bonus in december (CAO90 volgetankt+stuk belast), 2500 individuele cash bonus, 5000 aandelen in december (ongeveer zelfde als vorige jaren - volgende jaren zal het zo goed als niks zijn)
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: full remote
Afstand woon/werk in km's: 0 - full remote
Afstand woon/werk in tijd: 0 - full remote
Eigen auto nodig voor het werk: Nee
Verplaatsingsvergoedingen: Nee
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): EU tankkaart. 280 VAA
Bedrijfswagen + kaart: ~755 leasebudget. Soccermom car.

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 12
Vakantiedagen (andere extra): 4 (ancienniteitsdagen)
Vrijheid om verlof te nemen: Yes
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Dag
Glijdende werkuren: Yes - full remote, dus ik doe wat ik wil. Baas zit in USA, denk ik
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Chillste job ever. Iedereen continu in paniek terwijl er niks aan de hand is. Daarnet vb "HELP, WE HEBBEN MERGE CONFLICTS". Euh, ja, resolve ze. Bel naar de dev lead XYZ voor hulp." "Thanks, cege". :rolleyes: In vergelijking met de snelheid en harde failforward waar ik vroeger mee geconfronteerd werd in de vorige divisie, is dit work 'on easiest mode'.
Hoe vaak overuren te presteren: Ik heb geen reports meer, dus elk overuur is nu recupereerbaar Zo goed als nooit wegens weinig werk. Wel flexibiliteit qua uren voor meetings met USA of Australie
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Beperkt
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, obviously
Verantwoordelijkheid over personeel: 0 directe reports. Dev/QA team dat ik manage is 4 FTE en 3 FTE consultants. Maar het is een bont allegaartje. Iedereen is remote ergens anders en de meeste 20-50% gealloceerd op het project. Dus in total zijn het 10-11-12 mensen die een beetje bijdragen. Veel chaos en veel georganiseer.
Dat stukje over merge conflicts is zo herkenbaar :P

Wel stevige extra legale voordelen, dat is 2000€ aan aandelen/groepsverzekering per maand. Dat is voor veel mensen een loon :p

Als al z'n teamleden toch in 't buitenland zitten, ziet hij ze even goed niet op kantoor lijkt mij. Dus ik mij voorstellen dat het geen zin heeft om naar kantoor te gaan als hij daar toch geen rechtstreekse collega's zitten heeft.

Als hij dan ook al geen rechtstreekse patron heeft in dat zelfde kantoor, dan is er ook letterlijk niemand (relevant) die ziet of hij al dan niet naar kantoor komt.

Of 't moest voor de gratis koffie zijn, maar met zijn inkomsten zal hij het daarvoor weliswaar niet moeten doen zeker. :sneaky:
Het punt is dat ik enkele functies overweeg waar er in België geen kantoor is. Het is natuurlijk niet dat het geen zin heeft of onmogelijk is dat het daarom altijd aangenaam is. Vandaar dus mijn vraag.

@cege man daar gaan een pak belastingen van uw bruto!

Leve België ! Not.

Groetjes. Die aandelen moet je wel gewoon bij de bruto tellen. Want die worden met korting gekocht met het loon. Die korting wordt uiteraard ook belast. Maar goed, het is toch een gratis 1000+ euro per jaar om 2 x per jaar op een knop te duwen.

Duidelijk dat we moeten werken aan de werkbonus :rolleyes:

Fully remote werkt veel beter voor mij dan hybride werken.
De communicatie met collega’s is dan veel eerlijker: als bij hybride de helft van het team op kantoor zit en de andere helft thuis, missen de thuiswerkers veel context. Bovendien wordt alles beter gedocumenteerd.

De work-life balance is ook zalig: je wint al snel een uur per dag alleen al aan pendeltijd.

Ik kan niet meer terug naar een kantoor.

Ik sta op het punt een salarisvoorstel te krijgen, maar nu wordt mij gevraagd om een Excelbestand in te vullen met mijn huidige loonpakket (bruto, netto, wagen, bonus, …). Daarbij zeggen ze: “Zo kan ik je huidige loonpakket beter inschatten en dit meenemen in een passend voorstel.”
Wanneer ik van job heb gewisseld, had ik eentje die heel mijn pakket had gevraagd om dan ook een voorstel te doen met een excel, ze hebben uiteindelijk achter het net gevist: ik ben zeker had ik zelf een excel ingevuld hadden ze een beter voorstel gedaan, nu dachten ze dat ze 10% boven mijn loon zaten maar eigenlijk was het gematcht omdat ze wat details niet goed hadden verrekend.

Moet ik dit invullen? Mijn gevoel zegt dat dit vooral in mijn nadeel kan werken.
Daarnaast vraag ik me af: mijn huidige loonpakket is toch geen correcte basis voor de nieuwe functie waarvoor ik solliciteer?
Als het gaat over een functie die hoger geschaald is dan je huidige, gaat dit korte termijn in je nadeel spelen: typisch is er meer ruimte en is er al een gap met je huidige werk om de sprong te maken.
Op langere termijn zie ik het als een voordeel want ze kunnen meer doen binnen je functie (als ze willen) en je bent niet die nieuwe met zijn hoog loon die van niets weet.

Nee, het is geen goede basis, maar als je pakket te hoog ligt, weet ik het persoonlijk liever al opt eerste dan laatste gesprek. En je kan het ook omkeren: hoeveel moeten ze jou betalen om die functie te doen? Hoe je die excel invult is jouw zaak e…

Als je een ruggengraat hebt en jezelf kunt organiseren om effectief zelf iets te doen zonder ze je op je vingers kletsen continu, is het wel een zaligheid. Het is opvallend hoeveel tijd je eigenlijk verschijt aan naar kantoor gaan, in het kantoor rondpalaveren, lunchen, koeken fretten, tetteren, naar huis gaan. Als je dat allemaal elimineert en kunt vervangen door 'de was doen', 'het gras afrijden', 'de vaatwas vullen', best chille avonden.

Mijn madam kan het vb niet. Als die thuis werkt, is dat precies een unif student. Op de stoel ronddraaien, gazet lezen, nagels lakken en zagen dat ze werk heeft. Om dan de dag af te sluiten met 'pff, drukke dag en nog veel te doen'. No shit :laugh:

Voor de rest, zoals @ThekillingGoku zegt, is er voor mij 0,0 meerwaarde om naar een kantoor te gaan. Ik ben officieel full remote. Er zijn nog wel wat Belgische sites waar ik kan zitten als ik wil, maar waarom zou ik ? Dat is 1h heen en 1h terug vs 30 sec heen en 30 sec terug. En ik moet me toch in een kotje apart zetten om continu te bellen. Dan kan ik evengoed op mijn gemak thuis zitten.

Tot vorig jaar had ik wel een team in Belgie maar werkte ik ook maar 1-2d/week in kantoor. Ook daar was er 0,0 meerwaarde om naar kantoor te gaan. Ik kan evengoed van thuis bellen naar mensen om dingen te organiseren en mijn baas heb ik nooit gezien (basically een constante de voorbije 10y :laugh:). Ik ging wel 1x per week naar kantoor om bad news te brengen bij bepaalde mensen. Dat gaat altijd beter face-to-face.

Het punt is dat ik enkele functies overweeg waar er in België geen kantoor is. Het is natuurlijk niet dat het geen zin heeft of onmogelijk is dat het daarom altijd aangenaam is. Vandaar dus mijn vraag.

Je moet natuurlijk beetje zelfredzaam zijn. Als je zit en wacht tot de problemen zichzelf oplossen, dat gebeurt niet. Je kunt niet door de bureau lopen om wat tips of contacten te krijgen, je moet alles zelf uitsnuffelen.

Fully remote werkt veel beter voor mij dan hybride werken.
De communicatie met collega’s is dan veel eerlijker: als bij hybride de helft van het team op kantoor zit en de andere helft thuis, missen de thuiswerkers veel context. Bovendien wordt alles beter gedocumenteerd.

Ja, hybride 1-2d op kantoor is echt een nachtmerrie. Ik wil de dagen niet tellen dat ik speciaal een uur in de file sta voor een face-to-face meeting met team en dan daagt er 3 man op en zit er 10 thuis. Dan had ik me die zinvolle rit kunnen besparen.

Wat ik rete irritant vond aan kantoor in mijn rol was de tijdzones. Ik moet met USA bellen, zo goed als dagelijks. Als je naar kantoor moet, is dat irritant om te plannen. USA is +6 +7 +8 +9h. Die worden dus wakker als het bij ons 15 16 17h is. Was elke dag beetje gokken. Ga ik naar huis om 14h en doe ik de meetings thuis (fingers crossed dat ik op tijd thuis ben) vs doe ik de meetings thuis en ga ik naar huis na de meetings en dan ben ik ten vroegste om 19h thuis. Nu doe ik gewoon mijn meetings thuis en ik smijt de telefoon toe en ik wandel naar beneden en het is 17 of 18h. Qua levensvreugde is 17-17.30 thuis zijn vs 19h thuis zijn wel een gigantisch verschil. Ik heb nog altijd mijn late occasionele meetings om 20h, maar zolang ik met het gezin kan mee eten, ben ik al content.

De work-life balance is ook zalig: je wint al snel een uur per dag alleen al aan pendeltijd.

Ik kan niet meer terug naar een kantoor.

Ik zou wel nog naar kantoor terug kunnen, als ik 100% zekerheid heb dat ik niet continue moet bellen met USA. 9h tijdzone verschil is echt een aanslag op work-life balance. 9h tijdverschil in een 8h werkdag, wel, per definitie problematisch. Als je dan telkens moet wachten om die meetings op kantoor te doen, ben je gewoon je 2h family time die je hebt aan het verspillen aan in een auto zitten.

Ik heb honderden uren op kantoor de gazet zitten lezen terwijl ik liever thuis had gezeten. Meeting om 17.00, 17.30, 18.00 met Amerika. Meetings na 15 min gedaan. Ja, wat doe je dan om dat 15 min gat te overbruggen? Veelal zat ik daar alleen, wat kun je doen behalve wat emails lezen of de gazet lezen om dan naar je volgende meeting te gaan. Wat doe ik thuis ? Was plooien, vaatwas, patatten schillen, vuilzak, whatever huishoudelijk taakje. Als je dat allemaal optelt, bijna verdubbeling van je vrije tijd s avonds.

Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij, of is dat een laag netto loon in vergelijking met jouw bruto @cege , Ok je partner zal wel werken, maar toch 3 kids ten laste.. Had gedacht dat je minstens 5K netto zou hebben ipv 3.5K ...

Ligt het aan mij, of is dat een laag netto loon in vergelijking met jouw bruto @cege , Ok je partner zal wel werken, maar toch 3 kids ten laste.. Had gedacht dat je minstens 5K netto zou hebben ipv 3.5K ...
"De sterke schouders moeten de zwaarste lasten dragen" he...
Beetje schandalig als je het bedrag ziet.

3750 euro netto en dan nog 1050 stocks en nog een heel groot bedrag in de groepsverzekering.

Update naar 2026 toe:

UPDATE voor 2026, loon aanpassing, 5% increase bruto loon, de inflatie correctie zal pas in Juni 2026 gebeuren (2.7% ongeveer)

1. PERSONALIA
Leeftijd: 41
Opleiding: Handel
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 21
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 1

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Kader - Management Team
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): NVT - Luxembourg
Huidige functie: Vice President Sales
Anciënniteit: 12 jaar
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): zoveel er nodig zijn.

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto) over 12 maand: 13.800€ 14.490€ (bruto jaar salaris: 173.880€)
Maand salaris Bonus Bruto (over resultaat 2025- 101.240€ - betaalbaar in 2026) genormaliseerd naar maand bedrag (12): 8436€

Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen ): Netto op salaris: 8549€ / Netto op bonus 4977 €. Gecombineerd netto maandsalaris: 13.526€
Housing (Apartement in Luxembourg) : 2700€ / maand (telt bij als Benefit in Kind) (impact op netto salaris +-1200€/maand, al afgetrokken van bedrag hierboven)
BedrijfsGSM/laptop: GSM + abo + laptop
Hospitalisatieverzekering: Ja

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Luxembourg (woon & werk)
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): ja

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 0
Vakantiedagen (andere extra): 7
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Hoe vaak overuren te presteren: Meer regel dan uitzondering
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja

Mijn huidige baas zal vermoedelijk tegen Mei naar US verhuizen, en het lijkt erop dat ik zijn functie zal over nemen (president - EU) wat dat financieel zal inhouden is nog niet besproken.

Laatst bewerkt:
Update naar 2026 toe:

UPDATE voor 2026, loon aanpassing, 5% increase bruto loon, de inflatie correctie zal pas in Juni 2026 gebeuren (2.7% ongeveer)

1. PERSONALIA
Leeftijd: 41
Opleiding: Handel
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 21
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 1

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende - Kader
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): NVT - Luxembourg
Huidige functie: Vice President Sales
Anciënniteit: 12 jaar
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): zoveel er nodig zijn.

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto) over 12 maand: 13.800€ 14.490€ (bruto jaar salaris: 173.880€)
Maand salaris Bonus Bruto (over resultaat 2025- 101.240€ - betaalbaar in 2026) genormaliseerd naar maand bedrag (12): 8436€

Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen ): Netto op salaris: 8549€ / Netto op bonus 4977 €. Gecombineerd netto maandsalaris: 13.526€
Housing (Apartement in Luxembourg) : 2700€ / maand (telt bij als Benefit in Kind) (impact op netto salaris +-1200€/maand, al afgetrokken van bedrag hierboven)
BedrijfsGSM/laptop: GSM + abo + laptop
Hospitalisatieverzekering: Ja

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Luxembourg (woon & werk)
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): ja

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 0
Vakantiedagen (andere extra): 7
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Hoe vaak overuren te presteren: Meer regel dan uitzondering
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja

Mijn huidige baas zal vermoedelijk tegen Mei naar US verhuizen, en het lijkt erop dat ik zijn functie zal over nemen (president - EU) wat dat financieel zal inhouden is nog niet besproken.
Hallo kroket :laugh:

Terug
Bovenaan