Vega
Well-known member
En als wat precies, lijkt me ook belangrijk.Mijn werkgever heeft me vorige week een promotie aangeboden, de functie van mijn n+1.
Dat ik die functie ooit zou krijgen wanneer hij binnen een vijftal jaar op pensioen zou gaan, leek logisch maar omdat de n+1 een andere job gaat uitoefenen (binnen dezelfde firma) is het nu ineens veel sneller dan verwacht.
In plaats van leiding te geven aan een team van 3 personen, zou ik nu ineens 8 man onder mij krijgen (waaronder een paar "minder sterke" profielen). Het lijkt me wel uitdagend en ik zie het op zich wel zitten.
Ook al heb ik nog veel dingen binnen mijn huidig team (waar ik zelf nog maar twee jaar teamleader ben) nog niet kunnen uitwerken en heb ik bovendien het gevoel "goed" te zitten op dit moment.
Het probleem is nu: ik heb het gevoel dat het aanbod dat ze mij doen nogal karig is. Op zich maakt het geld me niet zoveel uit, maar ik wil waardering voelen... en dat gevoel heb ik precies niet. Kunnen jullie mij zeggen of dit terecht is, of dat ik een greedy bastard ben?
Mijn bruto loon zou stijgen met 7,5% (4271 -> 4592), + de index die er dan nog bijkomt.
Mijn nettovergoeding (maaltijdcheques) stijgen van 4,79 -> 8,59 per dag
De jaarlijkse bonus stijgt van 2500 -> 5000
GSM vergoeding stijgt van 10 -> 20 euro per maand
Vanaf 01/01/2025 zou ik in de hospitalisatie- en groepsverzekering van het management terechtkomen.
En wanneer mijn wagen "uitgereden" is (heb deze nu anderhalf jaar), zou ik hier een categorie hoger mogen kiezen.
De belofte van over een dik jaar pas hospi en groepsverzekering te krijgen lijkt me overigens vreemd, waarom niet bij aanvang nieuwe functie?