Dogo Argentino
Well-known member
Er komt 2% bij voor jou in maart volgens de vooruitzichtenOok wel benieuwd naar, aangezien ik midden december start bij een nieuwe werkgever. Contract is ondertussen al getekend. (PC207)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt 2% bij voor jou in maart volgens de vooruitzichtenOok wel benieuwd naar, aangezien ik midden december start bij een nieuwe werkgever. Contract is ondertussen al getekend. (PC207)
De sfeer is om te wenen. Micromanagement. All hands on calls om de 2 dagen, waar het upper management wat uit hun botten zitten te lullen en denken dat het ons motiveert.@Dogo Argentino Hoe is de sfeer in jullie business? bijltjes dag al bezig of valt het nog mee ?
Lijkt me redelijk ok hoor. Vooral de 'zelden overuren en beperkte stress' vind ik opvallend gezien de functie en dan vind ik het pakket goed.1. PERSONALIA
Leeftijd: 26
Opleiding: Master Financieel Management
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 3 jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): 200
Huidige functie: M&A analyst
Anciënniteit: 1,5 jaar (huidige werkgever)
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38u
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 38u
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 3.500 Euro
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2.330 Euro
Nettovergoedingen: 100 Euro
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: beide
Maaltijdcheques: ja (8 EUR/dag)
Ecocheques: ja
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja (geen idee van %)
Hospitalisatieverzekering: / ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): neen...
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Antwerpen
Afstand woon/werk in km's: 15km
Afstand woon/werk in tijd: 20-40 minuten (Antwerpse ring is wisselvallig)
Eigen auto nodig voor het werk: Ja
Verplaatsingsvergoedingen: Nee
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Ja (Automotive speler dus redelijk deftige wagen)
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): +6 adv
Vakantiedagen (andere extra): /
Vrijheid om verlof te nemen: ja
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: geen shiften
Glijdende werkuren: ja (8u00-9u30)
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: beperkt
Hoe vaak overuren te presteren: zelden
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk (buiten corona-periode): nee
Verantwoordelijkheid over personeel: neen
Vind het moeilijk om te weten of dit marktconform is of niet en met het jaargesprek van januari voor de deur altijd leuk om te weten wat eventueel beter kan.
Ik zou een nieuw topic starten met daar een beschrijving van wat uw huidige kennis van IT is en welke richting je juist wilt uitgaan (developer, system engineer, analyst,...). Dan kan er een gepast antwoord gegeven worden voor uw specifieke situatie.Stel ik wil een carrier switch maken naar IT, hoe begin je daar aan als je bv via VDAB gaat? Welke opleidingen zijn interessant en bieden het snelst kans op werk?

1. PERSONALIA
Leeftijd:3435
Opleiding: Middelbaar: Wetenschappen-Wiskunde 8, Koninklijke Militaire School (Sociale en Militaire Wetenschappen)
Aantal jaar aan het werk:1617
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 1 (gehandicapt)
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Statuut: Ambtenaar
Industrie: Overheid - Defensie
Huidige functie:KapiteinKapitein-Commandant
Anciënniteit:16 jaar17 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): Afhankelijk (werk moet gedaan zijn)
Maand salaris (bruto):5666 €6375 €
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen):3413 €3792 €
Nettovergoedingen: € /
13e maand (volledig/gedeeltelijk): gedeeltelijk (1266 €)
BedrijfsGSM/laptop: laptop
Maaltijdcheques: ja
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): /
Hospitalisatieverzekering: ja, DKV
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): 'momenteel' pensioen op 56, openbaar vervoer 50%, mogelijkheid om elke 3 jaar een andere functie uit te voeren
4. MOBILITEIT
Afstand woon/werk: 50 km enkel
Afstand woon/werk: 50 minuten enkel
Eigen auto nodig voor het werk: ja
Verplaatsingsvergoedingen: /
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): /
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 45
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: /
Glijdende werkuren: beginnen tussen 7h en 9h
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: afhankelijk
Telewerk (buiten corona-periode): 3 dagen per week telewerk, andere dagen aanwezig op werk of op zending
Verantwoordelijkheid over personeel: 30 tal personen in mijn team
Hebben ze hun shit vpn al gefixt?Telewerk is mogelijk, maar uiteraard zal dat niet zo zijn bij een gevechtseenheid. Geen problemen met de VPN.3 dagen telewerk bij Defensie?Hebben ze hun shit vpn al gefixt?
Niet, haal in uw vrije tijd een AZ-900, MS-900 en AZ-104 ( is mss 2 maanden werk als he dat na uw uren doet). Als je in die richting wil gaan zal je met dat soort certificaten direct aan een job gerakenStel ik wil een carrier switch maken naar IT, hoe begin je daar aan als je bv via VDAB gaat? Welke opleidingen zijn interessant en bieden het snelst kans op werk?
Ik weet dat er 2 sap opleidingen zijn (technisch en functioneel) waar het merendeel werk mee kan vinden. Er zijn er ook voor Java enzo, daar weet ik niet hoeveel er werk vinden maar het zou me niet verbazen mocht dit percentage ook vrij hoog liggen.Stel ik wil een carrier switch maken naar IT, hoe begin je daar aan als je bv via VDAB gaat? Welke opleidingen zijn interessant en bieden het snelst kans op werk?
Stel ik wil een carrier switch maken naar IT, hoe begin je daar aan als je bv via VDAB gaat? Welke opleidingen zijn interessant en bieden het snelst kans op werk?
En geeft elke stijging in rang eenzelfde loonstijging?1. PERSONALIA
Leeftijd:3435
Opleiding: Middelbaar: Wetenschappen-Wiskunde 8, Koninklijke Militaire School (Sociale en Militaire Wetenschappen)
Aantal jaar aan het werk:1617
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Getrouwd
Aantal kinderen ten laste: 1 (gehandicapt)
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Statuut: Ambtenaar
Industrie: Overheid - Defensie
Huidige functie:KapiteinKapitein-Commandant
Anciënniteit:16 jaar17 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 38
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): Afhankelijk (werk moet gedaan zijn)
Maand salaris (bruto):5666 €6375 €
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen):3413 €3792 €
Nettovergoedingen: € /
13e maand (volledig/gedeeltelijk): gedeeltelijk (1266 €)
BedrijfsGSM/laptop: laptop
Maaltijdcheques: ja
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): /
Hospitalisatieverzekering: ja, DKV
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): 'momenteel' pensioen op 56, openbaar vervoer 50%, mogelijkheid om elke 3 jaar een andere functie uit te voeren
4. MOBILITEIT
Afstand woon/werk: 50 km enkel
Afstand woon/werk: 50 minuten enkel
Eigen auto nodig voor het werk: ja
Verplaatsingsvergoedingen: /
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): /
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 45
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: /
Glijdende werkuren: beginnen tussen 7h en 9h
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: afhankelijk
Telewerk (buiten corona-periode): 3 dagen per week telewerk, andere dagen aanwezig op werk of op zending
Verantwoordelijkheid over personeel: 30 tal personen in mijn team
Stijging in rang geeft uiteraard een loonsverhoging, maar de cijfers die ik heb gepost ten opzichte van vorig jaar geven misschien een verkeerd beeld. Je hebt uiteraard een stuk loonsverhoging door de bevordering van Kapitein naar Kapitein-Commandant. Maar er zit ook nog een deel in van de algemene weddeherziening van toepassing voor alle militairen om de aantrekkelijkheid te verhogen. Meer info via deze link.En geeft elke stijging in rang eenzelfde loonstijging?
Of is er een sweet spot als officier om te bereiken waarna de voordelen van nog doorstijgen tot bv. generaal niet meer opwegen tegenover de shit die je bijkrijgt?
Maarja, die bedragen zijn weer half van de pot gerukt.![]()
Wat doet en verdient een project manager engineering? - Jobat.be
Welke skills heb je nodig als project manager engineering? Welk loon kun je in deze rol verwachten? Welke opportuniteiten zijn er?www.jobat.be
Allez er lijkt toch nog marge te zijn voor de ingenieurs, als je deze brutoverloning bekijkt.
Iets waar @mac-bc zich ook kan aan optrekken![]()
Maarja, die bedragen zijn weer half van de pot gerukt.
Project managers engineering met 3 tot 6 jaar ervaring mogen een bruto maandloon tussen 5.800 en 7.500 euro verwachten.
Heb je 6 tot 10 jaar ervaring in de rol, dan zal dit bruto salaris tussen 7.250 euro en 9.170 euro per maand liggen.
Professionals met meer dan 10 jaar ervaring op de teller mogen rekenen op een bruto maandsalaris van 9.580 tot 14.170 euro.
Moesten ze effectief zo verlonen, dan zou men niet dit moeten doen:
“Daarom raden we organisaties die dringend op zoek zijn naar project managers engineering aan om zich open te stellen voor internationaal talent en te investeren in taalcursussen”, vervolgt Tunali. “Organisaties die hun vereisten voor lokale talenkennis laten varen en hun zoektocht naar kandidaten tot buiten de landsgrenzen opentrekken, hebben de beste kans om schaars talent aan te trekken.
Logisch - veel echte managers zijn hier ook niet aanwezig. Het verschil zal hem zitten in de inhoud van een project manager - zet eens een nieuwe staalfabriek ofzo. Bvb.Die bedragen lijken mij inderdaad ook van de pot gerukt, of ik moet enorm aan de onderkant van de curve zitten. Maar als ik hier het brutoloontopic lees, dan heb ik nog maar weinig salarissen gezien die in de buurt komen van wat er in dat artikel geschetst wordt.
Az104 op 2 maand leren zonder ervaring in de azure omgeving?Niet, haal in uw vrije tijd een AZ-900, MS-900 en AZ-104 ( is mss 2 maanden werk als he dat na uw uren doet). Als je in die richting wil gaan zal je met dat soort certificaten direct aan een job geraken
Logisch - veel echte managers zijn hier ook niet aanwezig. Het verschil zal hem zitten in de inhoud van een project manager - zet eens een nieuwe staalfabriek ofzo. Bvb.