Wij hebben een werkweek van 36u.Belangrijke nuance dat de NMBS geen werkweek heeft van 38h00 waardoor er heel veel adv dagen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben een werkweek van 36u.Belangrijke nuance dat de NMBS geen werkweek heeft van 38h00 waardoor er heel veel adv dagen zijn.
ik denk PC 330Welk PC?
2% indexering in de maand nadat de spilindex is overschreden. Dus een maand sneller dan de ambtenaren.ik denk PC 330
Volgende keer gebeurt dit naar verwachting in februari: de spilindex zou overschreden worden in januari.Is een uitstervend ras, Lineas wilt af van gedetacheerde treinbestuurders.Familie is vrachttrein bestuurder onder NMBS maar uitgeleend aan privé bedrijf en heeft evengoed een bedrijfswagen.
Zeer mooi pakket.Zoals vorige week gezegd zijn we klaar me gesprekken voeren, en alles werd doorgegeven knip
Min of meer. Maar er zijn zeker nog tal van vraagtekens hoor.Zeer mooi pakket.
De voor- en nadelen van het inkopen als eens naast elkaar gelegd?
)Ja, en de rest wordt dan uitbetaald met 38% belasting. Zo kan je toch perfect aan zijn bedrag komen?Ik zou denken dat de kost van dat abonnement dan afgaat van die mobiliteitsvergoeding ?
Ja, maar dan had ik verwacht dat er had gestaan mobiliteitsbudget, maar wordt ingezet voor hypotheek en treinabonnement.Ja, en de rest wordt dan uitbetaald met 38% belasting. Zo kan je toch perfect aan zijn bedrag komen?
Ja, maar dan had ik verwacht dat er had gestaan mobiliteitsbudget, maar wordt ingezet voor hypotheek en treinabonnement.
Nu leek het alsof het het mobiliteitsbudget was dat volledig werd ingezet voor de hypotheek en daarbovenop dat de werkgever zijn treinabonnement nog volledig betaalde. Dat leek mij raar.
Al heb ik het volledige systeem van mobiliteitsbudget altijd al raar gevonden.
Geen idee hoe het precies in elkaar zit.Ik denk wel dat dat het geval is. We gaan Arkaine zelf nodig hebben om het te verduidelijken!
Hoe kan uw trein betaald worden door de werkgever als je een mobiliteitsvergoeding krijgt ?
Ik zou denken dat de kost van dat abonnement dan afgaat van die mobiliteitsvergoeding ?
Ik had nog specifiek gevraagd naar de fietsvergoeding, maar HR zei dat ik daar geen recht op had.Je keuze voor een mobiliteitsbudget en de terugbetaling van uw hypothecaire lening mag in feite geen invloed hebben op uw fietsvergoeding, je zou in feite nog steeds een fietsvergoeding moeten opstrijken voor uw traject van en naar het station en dat tweemaal per week.
Als je wil kan je je 13de maand mensualiseren en het ook in uw lening steken. Da's interessanter dan het cash te laten uitbetalen.

Ik had nog specifiek gevraagd naar de fietsvergoeding, maar HR zei dat ik daar geen recht op had.
Mijn 13e maand is ook gemensualiseerd, maar ik kan enkel het wagenbudget van 600 euro gebruiken voor de hypotheek.
Ik ga ervan uit dat ze het bij een grote bank wel allemaal wettelijk aanpakken. Maar in januari allemaal eens dieper bekijken![]()
Kuch kuchIk had nog specifiek gevraagd naar de fietsvergoeding, maar HR zei dat ik daar geen recht op had.
Mijn 13e maand is ook gemensualiseerd, maar ik kan enkel het wagenbudget van 600 euro gebruiken voor de hypotheek.
Ik ga ervan uit dat ze het bij een grote bank wel allemaal wettelijk aanpakken. Maar in januari allemaal eens dieper bekijken![]()
Met een bedrijfswagen kan je er recht op hebben. Maar het moet niet.Kuch kuch

niet kan, hij heeft er recht op. Voor elke kilometer die hij fietst, net zoals iemand zonder bedrijfswagen.Met een bedrijfswagen kan je er recht op hebben. Maar het moet niet.
Staat zo in je link![]()