Wat is je sluimerverbruik?

Wat is je sluimerverbruik?

  • 0-50 W

    Stemmen: 4 5,0%
  • 50-100 W

    Stemmen: 10 12,5%
  • 100-150 W

    Stemmen: 20 25,0%
  • 150-200 W

    Stemmen: 14 17,5%
  • 200-300 W

    Stemmen: 15 18,8%
  • 300-500 W

    Stemmen: 12 15,0%
  • 500-1000 W

    Stemmen: 4 5,0%
  • 1000+ W

    Stemmen: 1 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Nope die steekt niet in.
Garagepoort motor? Die in stand-by staat om signalen van de afstandsbediening te ontvangen?
En idd de airco (met eventueel WiFi?)
De omvormer van uw zonnepanelen die ook constant in verbinding staat met het internet?
 
Garagepoort motor? Die in stand-by staat om signalen van de afstandsbediening te ontvangen?
En idd de airco (met eventueel WiFi?)
De omvormer van uw zonnepanelen die ook constant in verbinding staat met het internet?
Motor van de poort heb ik gemeten, die komt maar aan 2W ongeveer dus die is het niet
Airco is inderdaad met Wifi module
Zonnepanelen liggen nog niet :)

Hebben nog wel een Niko buitenbel met scherm binnen (ook via Wifi), maar ook die zit in de kast en kan ik niet doormeten

Allesinds, behalve koelkast 2 in de kelder (0,33kWh) per dag valt er op het sluimerverbruik (2,7kWh dagelijks) nietmeer veel te besparen blijkbaar
 
Ik heb nu ook de voorbije week van verschillende toestellen eens het sluimerverbruik gemeten.

Ik mis nog ergens 0.5kWh per dag.
Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?

Grootste verbruikers waren Diepvries (0,43kWh) 2 koelkasten (0,33 & 0.38 kWh), de modem (0,33kWh) en de verwarmingsketel (0,38kWh).
TV, digibox worden telkens uitgezet als we het niet gebruiken.

Eventueel de airco? Dat die continu stroom trekt? Want die kan ik niet meten.
Wat versta jij onder digibox uitzetten?
 
Digibox + TV zitten nu in een stekkerdoos met aan/uit knop dus die zet ik uit
Staan alletwee dus niet meer in standby modus zoals voorheen wel nog was.

Neemt iets meer tijd in beslag bij het opstarten als je tv wil kijken
Hoeveel sluipverbruik is dat per uur ongeveer?
 
Dat is bij iedereen anders. Mijn TV, digibox en soundbar verbruiken samen maar 55W als die aanstaat 😋
 
0,11 kWh, zeer tevreden over :)
Nochtans amerikaanse frigo/diepvries van 8 jaar oud, tv, digibox, extra wifi mesh.
 
Exact gemiddeld 200W tijdens de nacht. Mijn grootste slapende verbruiker is mijn Telenet modem/coax versterker + Unifi netwerk en Synology NAS. Daarnaast hebben we een balansventilatie, frigo en diepvries die 24/7 stroom vragen. En dan nog wat prutsen zoals gsm laders, hue lampen, luchtkwaliteit meters die ook 24/7 inzitten.
 
0,11 kWh, zeer tevreden over :)
Nochtans amerikaanse frigo/diepvries van 8 jaar oud, tv, digibox, extra wifi mesh.
0,11 kWh, over welke periode dan juist?
Over 24 uur is dat dat 45W, over 8 uur (~nacht) is dat 138W...
Of bedoel je gewoon 110 W sluimerverbruik (gemiddeld) constant?
 
Terug
Bovenaan