Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit daar verschil van smaak in met zo een rijstkoker? Of is het gewoon gemakkelijker dan het in kokend water te doen?Curry time!
Met kalkoen en groentjes, en rijst uit mijn favoriete rijstkoker, dank u BG!
![]()
Dag en nacht verschil vind ik.Zit daar verschil van smaak in met zo een rijstkoker? Of is het gewoon gemakkelijker dan het in kokend water te doen?
Heb je tips of aanbevelingen? Ik heb nu wel interesse in zo een rijstkoker, had er nog nooit van gehoordDag en nacht verschil vind ik.
.Heb je tips of aanbevelingen? Ik heb nu wel interesse in zo een rijstkoker, had er nog nooit van gehoord.
Die is overal uitverkocht blijkbaar. Maar ik hou het in mijn achterhoofd om eens voor een gelijkaardige te kijken in de solden ofzo.Ik ben wel content van de mijne, ik heb een Inventum RK140ZW. Was ni duur.
Mijn "bolognese" is iedere keer een tikkeltje anders. Meestal passata van een goed Italiaans uitziend merk in de supermarkt*, GOEIE kerstomaten van de Albert Heijn, spek, look, oregano, gesnipperde ui, gehakt en krokant gebakken spekblokjes** (waarvan ik het vet uiteraard mee in de saus verwerk).mijn signature spaghettisaus nog es gemaakt..
basis: een écht bolognese op de traditionele italiaanse manier! Met een sofrito en al, en witte wijn, en veel oregano.
en nadien verneukt met groenten voor de kinderen
ma wel fokking lekker
Hier ook nen Inventum, hebben er al bulgur en quinoa in gemaakt en is ook perfect gaar dan! Orzo ook trouwens.Ik zou wel es bulgur of quinoa willen maken in de rijstkoker. Moet volgens mij ook wel goe lukken.
Wanneer was het nu weer sportmod burgerfeestje bij u?
Zelf geslacht en geplukt dan ook of?Sebiet terug jonge duifjes![]()
Neeje, kunnen overnemen van ne kwekerZelf geslacht en geplukt dan ook of?
Ideaal.Neeje, kunnen overnemen van ne kweker
Gans gekuist enal
. De vriendin (die verzot is op sushi) vond het alleszins lekker.