Mulan
Well-known member
DochterWie is Anna?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DochterWie is Anna?

Niet Bijanka of LinnsieAh zo.
En hoe was uw naam nu ook al weer?![]()

Dat sluit toch al weer een en ander uit!Niet Bijanka of Linnsie![]()
Bieyanka en Liensy sluit ik daarentegen NIET uit!Dat sluit toch al weer een en ander uit!
Ah zo.
En hoe was uw naam nu ook al weer?![]()
Getver, moest ge nu echt weer die ene nude van mij linken ja?!?
Mulan natuurlijk.... allez het kan ook Nalum zijn.

Bij die van mijn zus ist het ofwel sushi, ofwel curryworsten-Anna, wat wil je eten vandaag?
-Spaghetti! (bolognaisesaus dus) met erwtjes! En zalm!
-Okiedo, spaghetti zonder erwtjes en zalm komt eraan!
![]()
nu ben ik toch even op die link gaan klikken. Ik ben een guiliani in wordingGetver, moest ge nu echt weer die ene nude van mij linken ja?!?![]()

Aaah, maar mijn dochter komt vaak wél met goede ideeën! Het eerste is altijd frietjes, dus dat wordt standaard genegeerd welBij die van mijn zus ist het ofwel sushi, ofwel curryworsten
Dus dat vragen ze niet meer...

En dan geeft ge die een paar lappen en roept ge "WAAR ZIT DAAR CURRY IN SNUL?"Bij die van mijn zus ist het ofwel sushi, ofwel curryworsten
Dus dat vragen ze niet meer...

Oh, nee.... *shudder*voor ge het weer glijden ze af naar lange hamburger![]()
Kzou me dan wel geript voelen-Anna, wat wil je eten vandaag?
-Spaghetti! (bolognaisesaus dus) met erwtjes! En zalm!
-Okiedo, spaghetti zonder erwtjes en zalm komt eraan!
![]()

We hebben deze week al Tagliatelli met zalm en erwtjes gegeten, ze overleeft het vast welKzou me dan wel geript voelen![]()

Moet ik ook es proberen, al veel over gelezen.Een goed omelet kan heerlijk zijn he!
Ik heb me in het weekend gewaagd aan die gebakken feta met kerstomaatjes-hype. En het heeft nog gesmaakt ook!