Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik had nog een tomaat en champignons bij willen bakken maar ze waren op :( vergeten dat ik de champignons in de groene pesto van eergisteren gestoken had.

Hier gisteren tagliatelle met champignon/prei/kruidenkaas roomsaus (met kookvocht van de pasta) en gekruid kipgehakt.
:drool:

Gisteren carbonara gemaakt met pfos uit eigen tuin.

Vanavond scampi tikka masala met rijst. De scampi staan al goed te marineren.

30 minuten maar. Volgende keer wel langer.
30 minuten heeft echt geen zin. De zuren en 'bacterien' hebben veel meer tijd nodig om in te werken. Best gewoon de nacht voordien beginnen of ochtend kan ook en tegen de namiddag is dat goed ingewerkt en is het vlees malser en proef je de smaak ook veel beter.

30 minuten heeft echt geen zin. De zuren en 'bacterien' hebben veel meer tijd nodig om in te werken. Best gewoon de nacht voordien beginnen of ochtend kan ook en tegen de namiddag is dat goed ingewerkt en is het vlees malser en proef je de smaak ook veel beter.
Het was een beslissing van de moment zelf, dus die tijd hadden we helaas niet.
Maar volgende keer gaan we dat wel doen

Welke site of app raden jullie aan om recepten op te zoeken, waar je een bereiding kunt raadplegen afhankelijk van het aantal personen? Wat inspiratie nodig voor nieuwe recepten

Welke site of app raden jullie aan om recepten op te zoeken, waar je een bereiding kunt raadplegen afhankelijk van het aantal personen? Wat inspiratie nodig voor nieuwe recepten

Ik kijk veel naar chefs op Youtube.
- Sam the cooking guy
- Joshua Weissman
- Brian Lagerstrom
- Ethan Chlebowski
- Spain on a fork
Maar ook de bekende chefs zoals Jamie Oliver en Gordon Ramsey.

Makkelijk: Libelle Lekker of Dagelijkse kost
Moeilijker: zie chefs hierboven op Youtube

Terug
Bovenaan