Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat op een terrasje in de zon met een lekker glaasje erbijHeel eenvoudig maar zo lekker: buffelmozzarella, rijpe mango en grijze garnalen met basilicum, olijolie, peper/zout en een paar druppeltjes limoen (paar druppels niet meer). Echt![]()

Runderwangen, ook de moeite!Varkenswangetjes.
Vlees versneden in stukken.
Zout en peper + wat inwrijven met een lekkere dry rub.
Ondertussen ajuin en look stoven.
Vlees kort aanbakken.
Vlees bij de ajuin.
Aanbaksel losweken met La Trappe Quadrupel.
Bij het vlees kletsen samen met nog meer La Trappe Quadrupel.
Wit brood + mosterd erbij.
Bruine suiker erbij.
2 uren op zacht vuur.
Afkruiden met peper, zout en rub naar smaak.
Witloof, verse frieten en een goede klak mayo.
Genieten.
Edit: laurier en tijm! Altijd laurier en tijm.
Ja? De eerste keer dat ik daarvan hoor.Runderwangen, ook de moeite!
Vorige keer dit recept uitgeprobeerd en dat was zeer geslaagd! Ik haal ze bij Van Zon, maar ik denk dat de lokale slager er ook aan kan geraken.Ja? De eerste keer dat ik daarvan hoor.
Wow! Sold! Moet ik proberen.Vorige keer dit recept uitgeprobeerd en dat was zeer geslaagd! Ik haal ze bij Van Zon, maar ik denk dat de lokale slager er ook aan kan geraken.
Vanaf je door dat vlees begint te snijden als door boter wéét je dat het helemaal goed zit. Dat was vorig weekend ook met de short ribs die ik klaar maakte. Daar wordt een mens gewoon stil van, van zoveel vleselijk genot.Wow! Sold! Moet ik proberen.
En?Praktische vraag: ik heb eieren op het vuur gezet en die per ongeluk drie kwartier laten koken.Zijn die nog eetbaar of gaat mijn vrouw pissed worden omdat ze straks geen hardgekookte eitjes kan eten?

Niemand heeft @Avondland sindsdien nog gezien, precies of hij van de wereldbol is verdwenen.
Ik leef nog!Niemand heeft @Avondland sindsdien nog gezien, precies of hij van de wereldbol is verdwenen.
Praktische vraag: ik heb eieren op het vuur gezet en die per ongeluk drie kwartier laten koken.Zijn die nog eetbaar of gaat mijn vrouw pissed worden omdat ze straks geen hardgekookte eitjes kan eten?
Daar vreesde ik ook voor. Zelf eens proberen maken, dan. Maar in Iran had dat ijs een bijzondere textuur, ik weet niet of ik dat kan nabootsen maar als de smaak al top is ben ik al blij.Ik vrees ervoor. Gesmolten ijs kan je niet gewoon terug invriezen, dat is niet meer lekker. Verliest de romigheid en zit vol ijskristallen.