Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe afgekruid?Ik heb ook eens een curry proberen te maken. Met kip, zoete aardappel, spinazie en kokosmelk. Niet afgebeeld want vergeten erbij te leggen: naan
Ik ben eigenlijk een totale leek wat deze keuken betreft. Normaal probeer ik dan een soort "standaardrecept" te vinden maar voor curry is dat onbegonnen werk. Ik heb dus ook een paar recepten opgezocht en dan het zelf wat op basis daarvan geprobeerd.Hoe afgekruid?
Ik ga mij nog eens meer moeten toezetten om echt enkele recepten te volgen, want mijn balans is vaak wat scheef bij Indiase curry

Eventueel!?!Rode currypasta van Delhaize is zeer mild, maar mijn vrouw eet niet graag pikant dus probeer ik daar af en toe wat sriracha of iets anders bij te kwakken. En limoensap, voor het zuurtje. En verse koriander. En als ik het heb: citroengras. En eventueel vissaus.
Da's het beste vanal!Mis, volledig misNog es tijd om te koken vandaag! 3 kilo spareribs aan het roken op kersenhout.
Mis, volledig mis
Dat was de misse niet, die 3kg was mis, het moesten er 5 zijn.Don't care, had niks anders. Twas lekker.
ik nietBen al dempig genoeg