Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vermoedelijk basmati aan het gebruiken nu? Standaard instructies bij een rijstkoker zijn eerder voor jasmijn dan voor basmati denk ik (de rijstkoker sluit beter aan bij de typische bereidwijze van jasmijn, nl stomen of waterabsorptie, terwijl basmati wordt gekookt en afgegoten). Maar je kan er ook perfect basmati in maken, mits wat experimenteren. Eerst uw rijst een halfuurtje laten weken kan al helpen.
Of misschien is uw rijst nu eigenlijk goed en ben je, net als ik, gewoon meer fan van jasmijn natuurlijk. Jasmijn is meer plakkerig en dens, basmati is droger en luchtiger, met een meer aromatische, noterige smaak.
), edamame, hijiki, wortel, aburaage tofu en Dashi, soja, mirin en suiker.
Waar koop je al die dingen?Konjak (nee niet de drank), hijiki, wortel, aburaage tofu en Dashi, soja, mirin.

In de aziatische supermarkt?Waar koop je al die dingen?![]()

Die aziatische supermarkten waar ik ga hebben geen konjak of aburaage hoorIn de aziatische supermarkt?![]()

Even gecheckt en blijkbaar verkopen ze dat hier:Die aziatische supermarkten waar ik ga hebben geen konjak of aburaage hoor![]()
Ik ga vaak naar Tagawa Superstore in Brussel op VleurgatsesteenwegWaar koop je al die dingen?![]()
*Burps* daar ben ik het mee eens en aangezien de hond mijn bord vakkundig heeft leeggelikt, vermoed ik dat ik ook van hem een duimpje krijg.Maar da ziet er nu es lekker uit se

Niet goed voor de hond he*Burps* daar ben ik het mee eens en aangezien de hond mijn bord vakkundig heeft leeggelikt, vermoed ik dat ik ook van hem een duimpje krijg.![]()

Bord leeglikken nadat het baasje het net leeg at= bijzonder triestige portie voor hem.Niet goed voor de hond he![]()

Ja oke maar het gaat dan over de suikers en room ens..Bord leeglikken nadat het baasje het net leeg at= bijzonder triestige portie voor hem.![]()