Green Mamba
Well-known member
Cuppeke water extra en het zal wel goed zitten zegt. Is het een serieus smaakverschil waardoor ge van uwen toren zijt geblazen of valt het te nuanceren?Maar de smaak is goed, zo moet rijst smaken verdomme
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cuppeke water extra en het zal wel goed zitten zegt. Is het een serieus smaakverschil waardoor ge van uwen toren zijt geblazen of valt het te nuanceren?Maar de smaak is goed, zo moet rijst smaken verdomme
Cuppeke water extra en het zal wel goed zitten zegt. Is het een serieus smaakverschil waardoor ge van uwen toren zijt geblazen of valt het te nuanceren?
Beetje experimenteren wat ge zelf lekker vindt, bij sushi rijst gebruik ik sowieso een half cupke meer, bij parelcouscous eet ik dat wel graag met zo’n klein aanbakseltje en doe ik dat dan weer niet.@exCite wa is uw verhouding?
Geen waterachtige rijst ni meer!
Trouwens, parelcouscous met currykruiden in de rijstkoker isdat omschrijft het idd het best!!
.
Geen groentjes?

afkruiden met zout en cayennepeper.Iets teveel jalapenos denk ik![]()
Stevig ontbijt![]()
Vandaag? Nietskes jong, birthday taart boefen!
Links de klassieke gemetselde koekjestaart met smartieregenboog op verzoek van de dochter (danku papa!) En rechts een speculoos-appeltaart samen met de dochter gemaakt.

Er schiet nog driekwart van over en was eerder tienuurtje.Stevig ontbijt![]()