ugar
Well-known member
De vol au vent staat niet op het huis hoor, wel op de kookplaat in de keukenOf uw huis naar vol au vent wanneer er stoofvlees opstaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vol au vent staat niet op het huis hoor, wel op de kookplaat in de keukenOf uw huis naar vol au vent wanneer er stoofvlees opstaat.
Dacht dat het stoofvlees was?De vol au vent staat niet op het huis hoor, wel op de kookplaat in de keuken
Dacht dat het stoofvlees was?
Zelfde als vetrollekes (dat ken je wel) maar met kaas.Kaasrollekes?
Dat is wel lang.. Ik snij alle groenten zelf en maak gehaktballetjes en binnen het half uur is dat klaar.. Maar dan moet je wel kunnen multi-tasken't is al dat ik kanallez, ik kan deze en ik kan er ook bonen indoen ipv wortelen, dus ik kan er al twee
maar god seg, om 17h45 beginnen koken en pas tegen 19h kunnen eten en nu moet ik nog afwassen en de overschot in potkes verdelen. Ik snap alweer waarom ik diepvriesmaaltijden koop.

ik kan zelfs nog geen deksel vasthouden en tegelijk roeren, dus dat zal er dan wel iets mee te maken hebben.Dat is wel lang.. Ik snij alle groenten zelf en maak gehaktballetjes en binnen het half uur is dat klaar.. Maar dan moet je wel kunnen multi-tasken![]()

Oefening: terwijl ge roert moet ge met uw andere hand met het deksel in tegengestelde richting draaien!ik kan zelfs nog geen deksel vasthouden en tegelijk roeren, dus dat zal er dan wel iets mee te maken hebben.![]()
lol, ik heb dat als kind nog wel geprobeerd. zo een hand vertikaal rondjes over je buik en de andere boven je hoofd in horizontale vlak. Net zoals bij vele fysieke proeven was het niet aan mij besteed.Oefening: terwijl ge roert moet ge met uw andere hand met het deksel in tegengestelde richting draaien!
12 man.Vrijdag nog es koken voor 11 man
Heb mijn bain marie klaargezet, ga pastabuffet maken met 3-4 sauzen, dan kan iedereen opscheppen wat ze willen terwijl we de komende skicongé bespreken.
Cognacroomsaus met zalm, kip met groene pesto en champignons, scampi diabolique, en als 4de groentjes in boursinroom
om dan weer af te zeggen voor die skireis als alles geboekt is zeker12 man.

morgen konijn marineren in rode wijn, ui, wortel, selder, rode wijn, look en jeneverbessen
24u laten trekken, en woensdag in een stoofpotje draaien met cognac, fond en het vocht van de marinade.
serveren met spruitjes en girollekes, en een kroketje

Roer jij daar af en toe in die creuset?