Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met of zonder PFAS?Vanmiddag ist hier spaghetti carbonara. Die kiekens blijven maar leggen. Nog altijd 30+ eieren per week.

maar wat hebt ge daar opgesmeten?
Zonder he, zitten hier ver genoeg van 3MMet of zonder PFAS?![]()
Platte kaas met Stevia opgeklopte en daar chocolade vlokken en framboos doorheen gemengd.maar wat hebt ge daar opgesmeten?
.@Tonerider Makes you sad?Platte kaas met Stevia opgeklopte en daar chocolade vlokken en framboos doorheen gemengd.
Op verzoek van de dochter.

yep, speculaas is voor in de koffie te dippen en voor tussen de boterham. Al de rest is te zoet.@Tonerider Makes you sad?![]()

ik zit enkel wat verveeld met die koffie, mag dat geen irish coffee zijnAan het puzzelen met mijn culinaire menu.
Ik zou zo es van alles iets willen aanbieden in de verschillende gangen, altijd wel de mini porties, het is niet de bedoeling al vol te zitten na gang 2
Amuse zou een coctailke worden van kingcrab, avocado en platte kaas. Heel lekkere combo vond ik.
Gang 2: een visfumet met stukjes gepocheerde tong
Gang 3: gemarineerde rauwe sintjacobsnoten met een dressing van soja en gerookte paling.
Gang 4: bosduif met een creme van butternut
Gang 5: civet van haas op een bedje van gestoofd gekonfijt witloof, vergezeld van girollekes en geblancheerde spruitenblaadjes.
Gang 6: 2 sneetjes entrecote met portosaus, creme van bloedworst en rode ui gemarineerd in rode wijn azijn en een fondantpatatje
Gang 7: chocoladeflan met ontvliesde mandarijn en coulis van madarin napoleon.
Koffie.
En nu oefenen om elk van die gerechten perfect klaar te krijgen![]()
It goes without saying eh!ik zit enkel wat verveeld met die koffie, mag dat geen irish coffee zijn
Hoe laat worden we verwacht?Aan het puzzelen met mijn culinaire menu.
Ik zou zo es van alles iets willen aanbieden in de verschillende gangen, altijd wel de mini porties, het is niet de bedoeling al vol te zitten na gang 2
Amuse zou een coctailke worden van kingcrab, avocado en platte kaas. Heel lekkere combo vond ik.
Gang 2: een visfumet met stukjes gepocheerde tong
Gang 3: gemarineerde rauwe sintjacobsnoten met een dressing van soja en gerookte paling.
Gang 4: bosduif met een creme van butternut
Gang 5: civet van haas op een bedje van gestoofd gekonfijt witloof, vergezeld van girollekes en geblancheerde spruitenblaadjes.
Gang 6: 2 sneetjes entrecote met portosaus, creme van bloedworst en rode ui gemarineerd in rode wijn azijn en een fondantpatatje
Gang 7: chocoladeflan met ontvliesde mandarijn en coulis van madarin napoleon.
Koffie.
En nu oefenen om elk van die gerechten perfect klaar te krijgen![]()
Met een fileermes. Eerst langs de kromming met mes plat op je snijplank en daarna de zijvlakken.Hoe laat worden we verwacht?
Hoe ontvlies je een mandarijn eigenlijk?