Bjorn
Well-known member
Gisteren dit gemaakt, hmm hennig lekker, deed me wat aan Pad Thai denken.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hut tut tutGroentjes hadden er echt ni meer bijgekunnen
.Ge vergeet nog de dragon.Hut tut tut
Aardappelen zijn groenten.
In Duvel zit hop.
De koe is grain of grass fed.
In bearnaise (dat is het toch?) zit normaal ajuin.
Naar mijn mening hebt ge uw plicht gedaan.
Kruiden zijn geen groenten, kruiden hebben smaak.Ge vergeet nog de dragon.
Fair enoughKruiden zijn geen groenten, kruiden hebben smaak.
Volgens mijn - en waarschijnlijk ook jouw - dochter hebben de meeste groenten wel een smaak: VIES!Kruiden zijn geen groenten, kruiden hebben smaak.
Die van mij eet gewoon geen groenten. Dus dat + dat ze Slayer luistert: Mijn opvoeding is klaar.Volgens mijn - en waarschijnlijk ook jouw - dochter hebben de meeste groenten wel een smaak: VIES!
Oef, ik creëren er eentje die gek is op erwtensoep en broccoli, spinazie eet gelijk Popeye EN net als mama en papa houdt van de klassiekers uit de Seventies en eighties, the future is not lost yet!Die van mij eet gewoon geen groenten. Dus dat + dat ze Slayer luistert: Mijn opvoeding is klaar.
Die van mij eet gewoon geen groenten. Dus dat + dat ze Slayer luistert: Mijn opvoeding is klaar.
Toch een punt van overeenkomstOef, ik creëren er eentje die gek is op erwtensoep en broccoli, spinazie eet gelijk Popeye EN net als mama en papa houdt van de klassiekers uit de Seventies en eighties, the future is not lost yet!
Kaasrollekes?Vanavond zijn het hier kaasrollekes met preipuree met verse hoeveboter in.
Nog NOOIT van gehoord!
Probeer dat es, ge gaat verkocht zijn.Nog NOOIT van gehoord!
En weg honger![]()