Ik heb er, kzou 't niet meer kopen. Direct krassen in en heb de indruk dat die beschermlaag er meteen af is.
Toch, waar ik wat bang voor was.
Mag blijkbaar ook niet in de vaatwas
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er, kzou 't niet meer kopen. Direct krassen in en heb de indruk dat die beschermlaag er meteen af is.
Ik heb een paar pannen van deze serie: https://www.bol.com/nl/nl/p/bk-granite-koekenpan-o-24-cm-inductie/9200000050781763/Niet echt receptgerelateerd maar ik heb nog es nood aan nieuwe braadpannen en zou deze keer voor keramiek gaan.
Iemand ervaring met die witte keramieke braadpannen? blijft dat wat proper? krassen niet te snel zichtbaar?
Ik heb een paar pannen van deze serie: https://www.bol.com/nl/nl/p/bk-granite-koekenpan-o-24-cm-inductie/9200000050781763/
Ze zijn wel wat verkleurd, maar tot nu nog niets van krassen ofzo.
Gaan hier ook af en toe eens in de vaatwas ook.
Da zijn Hollanders, wa weten die nu van kokenreviews op die bol pagina zijn precies minder lovend.
Zo'n RVS-pan heb ik ook om al eens een steak te bakken of aardappels, maar iets delicaat zoals vis of gepanneerd vlees blijft daar veel te hard in plakken!
Picky, wel nog een redelijke nieuwe app dus er zijn nog niet super veel recepten. Er worden er wel regelmatig toegevoegd en het is een tof concept.Ik heb nood aan nieuwe inspiratie voor gerechten te koken, eet laatste altijd dezelfde gerechten. Iemand een aanrader qua app om gerechten te ontdekken met daarbij tips voor de kookprocedure?
Is wel voor de rest van uw leven! En daarna voor uw kinderen. Voor de gepassioneerde hobbykok zijn die top demeyeres echt wel hun geld waard imo. Als ik niet wok maak ik bijna alles daarin. Kleven is meestal een kwestie van techniek. Op eieren en pannenkoeken na gebruik ik mijn antikleefpan bijna nooit. Zowel keramiek als tefal gaat verslijten dus daar moet je sowieso niet te veel geld aan geven
Leuke wokgerechten. Wij gaan vanavond ook wokken, maar weinig inspiratie en wil wat nieuws. Iemand tips?
Akkoord maar een glas wijn maakt het afNiet echt koken, maar een kraakverse toast met wildpaté en gekonfijte ui is toch iets mooi.

Vintage port.Akkoord maar een glas wijn maakt het af![]()