Wat heb jij vandaag gekookt?

Laagjesdag vandaag.

Chocoladetaart maken met de kindjes en lasagna voor vanavond.
dit kan niet ontbreken voor laagjesdag :

eigenlijk een beetje de vlaamse tiramisu

TFLPU4u.jpeg

Voor wie regio Ronse is wanneer ze open zijn, hier zeker eens nen ovenkoek binnen gaan schuiven en als dessert iets van Heidi haar lekkernijen, echt een aanrader!

Maar omdat ik nog in isolatie ben en niet naar daar kan gaan en ik wél wou vieren dat ik terug wat smaakvermogen terug heb, heb ik me laten inspireren op de "ovenkoek oud Brugge" en mijn eigen heerlijke versie in elkaar geflanst.
Belegen kaas, couburg, fijn gesneden sjalotje en tomaat tussen 2 sneden brood. Die ingesmeerd met mayo en zorgvuldig in de "oven" (we weten allemaal wat oven wil zeggen bij Mulan ) bruin gebakken.
Heeeeerrrrrllllijk!

Ik heb nood aan nieuwe inspiratie voor gerechten te koken, eet laatste altijd dezelfde gerechten. Iemand een aanrader qua app om gerechten te ontdekken met daarbij tips voor de kookprocedure?

Ik heb nood aan nieuwe inspiratie voor gerechten te koken, eet laatste altijd dezelfde gerechten. Iemand een aanrader qua app om gerechten te ontdekken met daarbij tips voor de kookprocedure?
Ik check heel vaak de njam.tv website. Veel keuze, zoekfunctie op ingredient en meestal een filmpje bij.

Niet echt receptgerelateerd maar ik heb nog es nood aan nieuwe braadpannen en zou deze keer voor keramiek gaan.

Iemand ervaring met die witte keramieke braadpannen? blijft dat wat proper? krassen niet te snel zichtbaar?

Niet echt receptgerelateerd maar ik heb nog es nood aan nieuwe braadpannen en zou deze keer voor keramiek gaan.

Iemand ervaring met die witte keramieke braadpannen? blijft dat wat proper? krassen niet te snel zichtbaar?
Ik heb er, kzou 't niet meer kopen. Direct krassen in en heb de indruk dat die beschermlaag er meteen af is.

Terug
Bovenaan