Wat heb jij vandaag gekookt?

1) opgewarmde kroketten uit de diepvries
2) Korteletten die bijna vervallen waren en mijn pa daarom bij mij in de diepvries had gedumpt (laatste kans verkopen, mijn pa kan daar niet aan weerstaan)
3) groente : hell neen ik word daar groen van en had geen goesting in worteltjes die ik had liggen.
4) een kwak mayonaise met zeisner curryketchup.

Opgewarmde kroketten want mijn grootmoeder had een ganse zak gebakken 3 weken geleden en wilde die wegkieperen. Ik heb die dan ook van de vuilzak gered en meegenomen naar huis. En daarna in de diepvries gestoken.

Nu herinner ik mij weer waarom ik normaal altijd spieringkorteletten koop.

Hier waren het vandaag scampi!

fujIjkM.jpg

Kippen billen in een pot gebakken, daar wat ui, look, citroen en rozemarijn gedaan en een uur laten braden. Er dan wat room bij gedaan.

Dat met driekleurige tomaatjes en gebakken aardappelschijfjes uit een zakje.

1) opgewarmde kroketten uit de diepvries
2) Korteletten die bijna vervallen waren en mijn pa daarom bij mij in de diepvries had gedumpt (laatste kans verkopen, mijn pa kan daar niet aan weerstaan)
3) groente : hell neen ik word daar groen van en had geen goesting in worteltjes die ik had liggen.
4) een kwak mayonaise met zeisner curryketchup.

Opgewarmde kroketten want mijn grootmoeder had een ganse zak gebakken 3 weken geleden en wilde die wegkieperen. Ik heb die dan ook van de vuilzak gered en meegenomen naar huis. En daarna in de diepvries gestoken.

Nu herinner ik mij weer waarom ik normaal altijd spieringkorteletten koop.
There is no r in kotelet... :unsure:

Nu niet zelf gekookt maar ik wil deze wel meegeven aan mensen die es graag quinoa/gezond/vegetarisch willen eten en weinig tijd hebben.
Deze van bij de colruyt staat hier sinds kort wekelijks op het menu.

Echt super, super lekker en het is 3 euro ofzo voor ne zak.

Nu niet zelf gekookt maar ik wil deze wel meegeven aan mensen die es graag quinoa/gezond/vegetarisch willen eten en weinig tijd hebben.

Ik vond die niet zo lekker :P

Nog eens opnieuw proberen dan

Nikske!

Maar dat van gisteren heeft ne nacht kunnen trekken. :drool:

En alles wordt beter na nen nacht trekken!

Ik vond die niet zo lekker :p

Nog eens opnieuw proberen dan

Ik vind m zo ook niet lekker, maar met dit erdoorheen wél!

Terug
Bovenaan