Ik heb pijnboompititis of zo. Heb daar es te veel van gegeten en als ik het nu eet proef ik het dagenlang.Die boontjes met sojasaus en geroosterde pijnboompitten hadden hier dus echt perfect bij gepast he!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb pijnboompititis of zo. Heb daar es te veel van gegeten en als ik het nu eet proef ik het dagenlang.Die boontjes met sojasaus en geroosterde pijnboompitten hadden hier dus echt perfect bij gepast he!
een hele week gerechtjes eten waarbij dat hoort, maar enkel op maandag er ook werkelijk indoen. #cheapskatecookingIk heb pijnboompititis of zo. Heb daar es te veel van gegeten en als ik het nu eet proef ik het dagenlang.
Als ik die ongeroosterd eet heb ik dat ook, geroosterd verandert dat helemaal.Ik heb pijnboompititis of zo. Heb daar es te veel van gegeten en als ik het nu eet proef ik het dagenlang.
De billen deden me denken aan dezeKippen billen in een pot gebakken, daar wat ui, look, citroen en rozemarijn gedaan en een uur laten braden. Er dan wat room bij gedaan.
Dat met driekleurige tomaatjes en gebakken aardappelschijfjes uit een zakje.
There is no r in kotelet...1) opgewarmde kroketten uit de diepvries
2) Korteletten die bijna vervallen waren en mijn pa daarom bij mij in de diepvries had gedumpt (laatste kans verkopen, mijn pa kan daar niet aan weerstaan)
3) groente : hell neen ik word daar groen van en had geen goesting in worteltjes die ik had liggen.
4) een kwak mayonaise met zeisner curryketchup.
Opgewarmde kroketten want mijn grootmoeder had een ganse zak gebakken 3 weken geleden en wilde die wegkieperen. Ik heb die dan ook van de vuilzak gered en meegenomen naar huis. En daarna in de diepvries gestoken.
Nu herinner ik mij weer waarom ik normaal altijd spieringkorteletten koop.

Nu niet zelf gekookt maar ik wil deze wel meegeven aan mensen die es graag quinoa/gezond/vegetarisch willen eten en weinig tijd hebben.
Deze van bij de colruyt staat hier sinds kort wekelijks op het menu.
Echt super, super lekker en het is 3 euro ofzo voor ne zak.

Ja wij zijn er alle 2 fan vanIk vond die niet zo lekker
Nog eens opnieuw proberen dan

There is no r in kotelet...![]()
Dat is discutabel.Nikske!
Maar dat van gisteren heeft ne nacht kunnen trekken.
En alles wordt beter na nen nacht trekken!
Ik was er op aan het wachtenDat is discutabel.

Nu niet zelf gekookt maar ik wil deze wel meegeven aan mensen die es graag quinoa/gezond/vegetarisch willen eten en weinig tijd hebben.
Deze van bij de colruyt staat hier sinds kort wekelijks op het menu.
Echt super, super lekker en het is 3 euro ofzo voor ne zak.
Ik vond die niet zo lekker
Nog eens opnieuw proberen dan