De foto trekt op niks, maar 't was de inspanning waard! Het broodje was top!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uw vlees is niet doorbakken en uw frietjes iets te hard.
Sorry, had geen airfryeruw vlees is niet doorbakken en uw frietjes iets te hard.

Voor mij was het vlees zelfs al te ver. Ik heb graag bleu of medium rare. Maar madam is van doorbakkenbakken... dus compromiske op bijna medium-well. Kern 59-60 graden. Alternatief was dat schoon stuk chateau in 2 snijden maar dat was ook zondeuw vlees is niet doorbakken en uw frietjes iets te hard.

Ik zou toch zo iets hebben van "dat is te veel roze en bruin, te weinig rauw"Voor mij was het vlees zelfs al te ver. Ik heb graag bleu of medium rare. Maar madam is van doorbakkenbakken... dus compromiske op bijna medium-well. Kern 59-60 graden. Alternatief was dat schoon stuk chateau in 2 snijden maar dat was ook zonde![]()

Ik zou toch zo iets hebben van "dat is te veel roze en bruin, te weinig rauw"![]()

Dodged that bulet!Idd. Maar gij zijt die van ons ni he![]()

Nonon, steakske blue!*frans lachske*
Hon hon hon, sacré bleu!

FTFYuw vlees is perfect en uw frietjes ook
En wat doet dat extra?Wij hebben trouwens sinds kort een rijstkoker. Ook al denk je dat je momenteel lekkere rijst, quinoa, bulgur, couscous, … kookt, het is niks vergeleken met die rijstkoker, topaankoop!
De exact juiste verhouding water/rijst waardoor ge nooit dat “waterachtig” of net te plat gedoe krijgt. Altijd perfect gekookt en dus ook perfect “sticky”.En wat doet dat extra?
Ik zou het vlees van het vuur halen op 50 graden, laten rusten, trancheren en de stukken voor de vrouw nog eens kort in de pan. Het is is niet omdat zij graag smaakloos eet dat gij daarom moet meedoen.Voor mij was het vlees zelfs al te ver. Ik heb graag bleu of medium rare. Maar madam is van doorbakkenbakken... dus compromiske op bijna medium-well. Kern 59-60 graden. Alternatief was dat schoon stuk chateau in 2 snijden maar dat was ook zonde![]()
Nja, smaken verschillen natuurlijk en foto's zeggen ook bitter weinig hoe het smaakt. Zo maken de Argentijnen hun pichana al churrasco klaar tot de kerntemp 58 graden is, verder dus dan wat wij gewend zijn en ook zou je zeggen dat dat zonde is. Tot je er van geproefd hebt, man die iets hogere kerntemperatuur zorgt ook voor een gans andere smaakbeleving. En sinds ik dat zo geproefd heb ben ik ook wel om en durf ik gerust ook wel eens een stuk rund op de juiste wijze wat verder "doorbakken". Dat hoef niet altijd slecht te zijn.Damn, dat vlees is echt way to far. Nu had ik wel meer van u verwacht Tomski!
Hopelijk doe je tomahawk betere eer aan.
@exCite ook aan het zien voor eentje, valt mee van prijs maar er zijn er zoveel.. welke hebben jullie en voor hoeveel porties?Wij hebben trouwens sinds kort een rijstkoker. Ook al denk je dat je momenteel lekkere rijst, quinoa, bulgur, couscous, … kookt, het is niks vergeleken met die rijstkoker, topaankoop!