Ziet er meer dan degelijk uit @Tonerider !!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat linksboven op je bord?
Ej maar dat ziet er écht goed uit!Amai ne love emoticon van Tomski. Ik ben vereerd.
Afbakbroodje? Die witte pens?Ik dacht efkes een bevroren vinger of zo te herkennen in jouw vermoedelijke afbakbroodje![]()
tis een witte pensIk dacht efkes een bevroren vinger of zo te herkennen in jouw vermoedelijke afbakbroodje![]()

Nice, gij doet dat tegenwoordig goed!
Mor allee, ik weet dat je weinig eet, maar een afbakbroodje is zo smal nietIk dacht efkes een bevroren vinger of zo te herkennen in jouw vermoedelijke afbakbroodje![]()
Op zijne kant he, een in 2 gebroken stokbroodje dacht ik...Mor allee, ik weet dat je weinig eet, maar een afbakbroodje is zo smal niet

.Sssjjttt... Ik heb nog nooit witte pens gegetenAllez Mulan dat is toch echt wel duidelijk een normale pens... afbakbroodje.
Wat is gebeurd dat @Tonerider de normale food-pics post en @Mulan de gekke commentaar geeft. Ben ik wakker geworden in een parallel universum ofzo?

Sssjjttt... Ik heb nog nooit witte pens gegeten![]()
En was dat een frietkot bij @Tonerider?Allez Mulan dat is toch echt wel duidelijk een normale pens... afbakbroodje.
Wat is gebeurd dat @Tonerider de normale food-pics post en @Mulan de gekke commentaar geeft. Ben ik wakker geworden in een parallel universum ofzo?
You're missing out...Sssjjttt... Ik heb nog nooit witte pens gegeten![]()
Huh?En was dat een frietkot bij @Tonerider?
Euh frietpot.. Autocorrect.