Ik zei als kindje vlindertjespasta.Zeggen uw kleine gangsters farfale? De mijne niet![]()
Nu nog eigenlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei als kindje vlindertjespasta.Zeggen uw kleine gangsters farfale? De mijne niet![]()
Nee, die krijgen dat niet. Ziet da ze streken krijgen!Zeggen uw kleine gangsters farfale? De mijne niet![]()

Dus 20 euro aan chickenfingers telt niet als streken hebben?Nee, die krijgen dat niet. Ziet da ze streken krijgen!![]()

Gezien mijn signature zou je denken dat ik je bewonder dat je je eigen lichaamssappen zo wil herbruiken in je gerechten, maar dit gaat zelfs voor mij een stap te ver.ik ben aan het zweten uit poriën die met dit weer nog niet aangesproken waren.
Zwarte pepersaus![]()
ik geloof dat het smakelijk is, maar het ziet er echt uit alsof het al eens gegeten isBuon appetito!
![]()

Ik zal voor u es rikotso makenik geloof dat het smakelijk is, maar het ziet er echt uit alsof het al eens gegeten is
(en ja, ik heb geen recht van spreken)

Buon appetito!
![]()
Ziet er top uit !!
Is dat met kip en champignons ?
Risotto met kip en boschampignons aan het maken.
Buon appetito!
![]()
Ziet er top uit !!
Is dat met kip en champignons ?
yep, kip en boschampignons, afgewerkt met parmesan en peterselie

yep, kip en boschampignons, afgewerkt met parmesan en peterselie
Correct, anders zijn ze doodgekookt. Heb op middellaag vuur ongeveer 40 min staan roeren in mijne risotto voor 'm gaar was.En zijn die boschampignons dan apart klaar gemaakt ?