Wat heb jij vandaag gekookt?

WwrX0Lz.jpg
oei, was t ie beschimmeld?

Als ik de menu voor de komende dagen bekijk zitten we weer in een italiaanse week :love:

Carbonara, spaghetti bolo, lasagne. En beginnen met restjes pizza. :p

Als ik de menu voor de komende dagen bekijk zitten we weer in een italiaanse week :love:

Carbonara, spaghetti bolo, lasagne. En beginnen met restjes pizza. :p
Je bent mij vergeten te taggen, geen probleem, ge-lukkig heb ik het gezien!

*begint haar valies in te pakken*

Hier was het gisterenavond tagliatelle met boursin, gerookte zalm en prei. Vandaag nog overschotje van. :coolbrows:

Daarnet restjes verwerkt en best tevreden met het resultaat!
Champignons gevuld met boursin gemengd met snippers Couburg en bovenop een stukje emmentaler kaas.
8 minuten op 180 graden in de airfryer en heerlijk!

Daarnet restjes verwerkt en best tevreden met het resultaat!
Champignons gevuld met boursin gemengd met snippers Couburg en bovenop een stukje emmentaler kaas.
8 minuten op 180 graden in de airfryer en heerlijk!
Ik moet echt wel es een airfryer in huis halen precies :p

Voor kleine gezinnen /huishoudens is dat gewoon perfect, ik zie mezelf de oven ècht niet 10 minuten voorverwarmen om er 8 gevulde champignons in te steken gedurende nog eens 10 minuten. En hier is het vaak zo, de grote oven is perfect voor een pizza, als er volk komt eten om een lasagne in te gooien, maar voor de rest is de airfryer het ideale toestel wat mij betreft!

Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.

Het trok op niets. Ze waren bruinzwart langs buiten en nog koud vanbinnen.

Sindsdien niet meer gebruikt.

Van boursin gesproken. Heb die nieuwe mee, boursin Italy. Ga ik deze week ook es iets mee maken.

Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.

Het trok op niets. Ze waren bruinzwart langs buiten en nog koud vanbinnen.

Sindsdien niet meer gebruikt.
Vergeten olie op te doen?

Terug
Bovenaan