Tonerider
Well-known member
oei, was t ie beschimmeld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei, was t ie beschimmeld?
en dan zeggen ze iets van mijn airfryerOja
On purpose

Edelgistsmeltkaas?hefeschmelz (geen idee wat de naam is in het Nederlands).

Schimmelkaas is een must op een vierkazenpizza!en dan zeggen ze iets van mijn airfryer![]()
Klinkt goedEdelgistsmeltkaas?![]()
of edelgistkaassaus.Je bent mij vergeten te taggen, geen probleem, ge-lukkig heb ik het gezien!Als ik de menu voor de komende dagen bekijk zitten we weer in een italiaanse week
Carbonara, spaghetti bolo, lasagne. En beginnen met restjes pizza.![]()

Ik moet echt wel es een airfryer in huis halen preciesDaarnet restjes verwerkt en best tevreden met het resultaat!
Champignons gevuld met boursin gemengd met snippers Couburg en bovenop een stukje emmentaler kaas.
8 minuten op 180 graden in de airfryer en heerlijk!

Voor kleine gezinnen /huishoudens is dat gewoon perfect, ik zie mezelf de oven ècht niet 10 minuten voorverwarmen om er 8 gevulde champignons in te steken gedurende nog eens 10 minuten. En hier is het vaak zo, de grote oven is perfect voor een pizza, als er volk komt eten om een lasagne in te gooien, maar voor de rest is de airfryer het ideale toestel wat mij betreft!Ik moet echt wel es een airfryer in huis halen precies![]()
Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.Ik moet echt wel es een airfryer in huis halen precies![]()
Vergeten olie op te doen?Ik heb dat vorig jaar gekregen (goedkoop model) en op nieuwjaarsavond gebruikt om kroketten in op te warmen.
Het trok op niets. Ze waren bruinzwart langs buiten en nog koud vanbinnen.
Sindsdien niet meer gebruikt.
Huh? Moet ge uw eten met olie insmeren vooraleer ge het daar in doet?Vergeten olie op te doen?
Huh? Moet ge uw eten met olie insmeren vooraleer ge het daar in doet?

Nee
Ik refereerde naar een klassieke friteuse.