Godver wat zou ik daar nu graag zitten eten...
![]()
Malcesine aan het Gardameer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godver wat zou ik daar nu graag zitten eten...
![]()
eerste vermoedelijk, sowieso gardameer.Malcesine aan het Gardameer?
eerste vermoedelijk, sowieso gardameer.

Had het niet gezienEr staat nochtans Malcesine op dat bootje![]()
![]()

Béchamel.Melksaus?
Gewoon warme melk ? Lijkt mij beetje raar?
Ofwel kaassaus zonder kaas, ofwel in sommige regionen witte saus met tomatenpuree in.Melksaus?
Gewoon warme melk ? Lijkt mij beetje raar?
Euhm neen...Ofwel kaassaus zonder kaas, ofwel in sommige regionen witte saus met tomatenpuree in.
![]()
Tomaten(puree)saus
Bereidingstijd: 10 minuten Ingrediënten (2 à 3 personen): 1 el boter 1 el bloem flinke scheut melk blikje tomatenpuree Bereidingswijze: Maak eerst een basisbechamelsaus met de boter, bloem en melk.…kokenmetleenenphilip.wordpress.com
Vanmiddag is het hier penne quattro formaggi. Had nog wat pecorino en gorgonzola die op moest![]()

Ik zou mijne microfoon ook afzetten.het was een lekkere lunch, nog een panna cotta bijgegeten als dessert en een espressoke.
en een goe glazeke italiaanse rooie wijn.
Ik heb wel nog 2u vergadering sebiet.. gelukkig is het luisteren, ik denk dat ik mijne camera ga afzetten![]()
Ik zou mijne microfoon ook afzetten.
Anders heeft dat niet veel zin dat je uwe camera afzet hoor... en zeker op voorhand zeggen dat je nog druk bezig bent met iets anders en dat ze zeer zeker niet moeten verwachten dat je gaat tussenkomen. Ook niet wanneer men er achter vraagt.
Euhmmm... Ja....
Tenzij jij in elke streek van België weet wat waar bedoeld wordt? 
Ofwel kaassaus zonder kaas, ofwel in sommige regionen witte saus met tomatenpuree in.
![]()
Tomaten(puree)saus
Bereidingstijd: 10 minuten Ingrediënten (2 à 3 personen): 1 el boter 1 el bloem flinke scheut melk blikje tomatenpuree Bereidingswijze: Maak eerst een basisbechamelsaus met de boter, bloem en melk.…kokenmetleenenphilip.wordpress.com

Moeten we dan niet van een mornaysaus spreken ipv kaassaus?Kent er nu niemand de correcte termen?
) op veel plekken doen ze die over de balletjes en dan inpakken maar dat verslaat nogal het nut van ''krokante kippenballetjes'', dan is de korst eerder nat behangpapier tegen dat ge thuis op schept.OMGvandaag maak ik gevleesde buikribben in donkere biersaus. Tijdens middagpauze vlees aanbakken en daarna mogen ze heel de namiddag traag garen in Chimay met luikse siroop.