Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer lekker! Had 3 zalmnoten en heb dubbele portie marinade gemaakt. Maar vrouw vroeg nog bij dus volgende keer 3 dubbele portie maken!En leef je nog?
Zeer lekker! Had 3 zalmnoten en heb dubbele portie marinade gemaakt. Maar vrouw vroeg nog bij dus volgende keer 3 dubbele portie maken!

Herkenbaar... Hier ook "moeilijke eters" die het voor mij als kok niet gemakkelijk maken.1 van de weinig gerechten waarmee ik het moeilijke publiek hier kan entertainen zonder te veel side dishes te moeten maken. Kind 1 eet wel wat puree met sesamzaadjes. Kind 2 eet puree en wortels. Kind 3 eet puree en zalm. Madam eet puree met laksaus en zalm. En ik eet alles![]()

Pure chocolade met parmezaan is nochtans een aangeprezen combinatie in de haute-cuisine!Vandaag was het overigens pita met gebakken paprika, ui, ananas in pitta broodjes. Kind 1 eet dan een pitta brood met choco en parmesaan raspsel erover - degoutant. Kind 2 pitta brood met vlees en ketchup en dan een pittabrood met speculaaspasta als desert![]()
Pure chocolade met parmezaan is nochtans een aangeprezen combinatie in de haute-cuisine!

Die zijn echt ideaal om een goeie looksaus van te maken met Griekse yoghurt (Oikos natuur gebruikt wegens niks anders in huis), mayonaise, azijn/citroen/limoensap en peper+zout en peterselie.
De overschot blokjes butternut in zakjes van 250 gram den diepvries in, dat is nog ideaal om een pompoensaus van te maken bij gelegenheid (~200ml kookroom + ~200ml groentebouillon + teentje knoflook).Ideaal gerecht om in de week te maken precies.Garlic Fried Rice met Scampi, ik miste wat balans voor de look/vet in de rijst ondanks pijpajuin ipv peterselie
Desondanks, nog altijd zéér lekker
Denk dat dat zeker niet slecht zal passen - tataki kyuriIdeaal gerecht om in de week te maken precies.
Misschien combineren met iets van kort gepekelde groentjes (komkommer of worteltjes)?

Zwaarste week op stubru op job-wise?Pizza vanavond, alvorens we aan de zwaarste week beginnen.

)Is dat kip curry? Heb je toevallig dat recept ergens?