Ik heb deze, echt super tevreden van. Het is een elektrische. @Loser heeft dezelfde.Wat voor een heb je? Zo een voor op het vuur of een elektrische. Als het een aanrader is mag je ook het merk delen.
Ik zou ook graag een kopen aangezien ik vaak zelf mijn peulvruchten kook. Zo een elektrische is wel handig omdat je daar niet moet naar kijken. Maar een voor op het vuur kan warmer worden met als gevolg een kortere kooktijd denk ik.
Ik ben er nog niet uit welk systeem beter is.

Het is een multicooker, dus je kan er verschillende bereidingen mee maken. Slowcooker, pressure cooker, yoghurt maker (ik gebruik die functie om tempeh te fermenteren), Rijstkoker, Braadpan, etc.

Voor de zoon zal dat geen probleem zijn, maar de dochter zit op dat vlak in een wat moeilijkere periode. Ze zou precies nog het liefst van al gewoon (droge) pasta’s eten of aardappelen. Fruit blijft ze nog wel graag eten. En ja, het is mijn prinsesje dus ben er waarschijnlijk niet altijd streng genoeg bij
Maar ze is duidelijk veel minder onder de indruk van regels dan haar grote broer 
) maar van de ui dacht ik laatst dat die stukjes toch echt wel klein genoeg waren. Zat ze daar plots te kokhalzen waarbij ik dacht dat ze ging stikken voor een mini stukje ui
Diva..