Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar geen pesto precies?Allez, tis ni verkeerd, ge moogt blijven..
Maar geen pesto precies?
Ik mis de groene kleur

pijnboompitten?Wat zou je er nog op doen?
Te laat jomIk wil het alleszins wel zien
Ga naar de nachtwinkel om rucola?
![]()

Beste bordschikking ooit. 10/10Juist op Masterchef Australia gezien dat je ook groenten kan frituren ….weer iets nieuws om te proberen .
Om Z3r0 nog eens een plezier te doen aangezien hij zo een obsessie heeft voor worsten blijkbaar ;
Puree (uit het pakje gemaakt met water en melk ) , gestoomde wortelen , gestoomde Toulouser worst en wat gestoomd zoutloos spek .

Welke thermomix is dat ter voorbeeld ?Thermomix risotto met paddenstoelen.
Best lekker ook al vind ik mijn eigen versie op de traditionele manier toch nog beter (ik kan wel vrij goed risotto maken, al zeg ik het zelf). Maar dat is dan een redelijk intensief gerecht waar je alleen al een dik kwartier aan't roeren bent, terwijl nu op een halfuur een degelijk gerecht uit het machine komt, met slechts een paar actieve stappen, terwijl je ondertussen dus weer iets anders kunt doen.
Bekijk bijlage 42599
Thermomix TM6, het vorig model. Er is sinds begin dit jaar ook een TM7, heeft enkele verbeteringen maar blijkbaar ook wat dingen die minder zijn.Welke thermomix is dat ter voorbeeld ?